سخنگوی کارگروه تحول اقتصادی دولت از دعوت ۱۲۰ اقتصاددان برای بررسی نهایی لایحه هدفمندکردن یارانه‌ها در روز سه‌شنبه هفته جاری در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و اعضای این کارگروه خبر داد. محمدرضا فرزین تصریح کرد: هم اکنون در حال آماده کردن دعوتنامه‌هایی برای حضور ۱۲۰ اقتصاددان در جلسه روز سه‌شنبه هفته جاری برای بررسی نهایی طرح مذکور هستیم. بر اساس این گزارش، وی افزود: اقتصاددانان مذکور از اساتید دانشگاه‌های مختلف کشور همچون تهران، تربیت مدرس، علامه و شهید بهشتی هستند. اگر اساتید دعوت شده در خصوص لایحه نظراتی داشته باشند، در کارگروه تحول اقتصادی مطرح و در لایحه گنجانده خواهد شد.

فرزین تاکید کرد: لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها در گذشته نیز بر اساس نظرات اساتید و کارشناسان با تغییراتی همراه بوده و در صورت لزوم باز هم نظرات اساتید در آن لحاظ خواهد شد.

سخنگوی کارگروه تحول اقتصادی در خصوص ارائه لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها به مجلس در هفته جاری نیز خاطرنشان کرد: مجلس این هفته تعطیل است، اما در هر صورت لایحه را در ماه جاری ارائه خواهیم کرد. وی افزود: ارائه لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها به مجلس با هدف انجام هماهنگی‌های بیشتر به تعویق افتاد و در فرصت مناسب ارسال خواهد شد.