فیلم سینمایی «آتشکار» به کارگردانی محسن امیریوسفی در جشنواره فیلم فجر امسال شرکت می‌کند. به گزارش خبرگزاری مهر، دومین ساخته امیریوسفی پس از «خواب تلخ» فروردین امسال از شورای نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی وزارت ارشاد پروانه نمایش گرفته و برای حضور در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر فرم پر کرده است.پیش از این قرار بود «آتشکار» از ۱۸ اردیبهشت‌ماه در گروه سینمایی عصر جدید به نمایش عمومی درآید، اما به دلایلی با وجود داشتن مجوز نمایش اکران آن به تعویق افتاد.

سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع اعضای ستاد مبارزه با قاچاق فیلم از تحقق ۹۰‌درصد اهداف طرح امنیت اجتماعی خبر داد و تاکید کرد هیچ فیلمی در یکسال و نیم اخیر قبل از اکران تکثیر نشده است.

به گزارش مهر، سردار رادان گفت: در طرح امنیت اجتماعی که بخشی از آن جهت جلوگیری از نابودی سینما بود، موفق شدیم از سقوط صنعت فیلمسازی و سینما جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری اعضای یک باند که اقدام به تهیه و توزیع سی‌دی‌های مبتذل و قاچاق می‌کردند، گفت: پلیس موفق شد از این باند بیش از یک و نیم میلیون سی دی قاچاق کشف و ضبط کند.

رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به تاثیرگذاری فیلم و صنعت فیلمسازی افزود: هنرمندان این عرصه باید برای جوانان الگوسازی کنند و وظیفه‌ای سخت در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی بر دوش یکایک ما قرار دارد.