دبیر اجرایی نخستین دوسالانه مجسمه‌های شهری از انتخاب 40 اثر برای نصب در فضاهای شهری خبر داد. سید مجتبی موسوی، با اعلام این مطلب گفت:

تعداد آثاری که در این دو سالانه با ابعاد شهری ساخته شده کم است و بیشتر آثار در ابعاد نمایشگاهی ارائه شده‌اند، با این وجود در کنار نشست‌های مشترک هیات داوران و شورای هنری سازمان زیباسازی‌، 40 اثر از این مجموعه برای نصب در فضاهای شهری انتخاب شد.
فریدون شهبازیان در حال نوشتن موسیقی«سمفونی ایران» (وحید موساییان) است تا با اجرای موسیقی، این فیلم برای حضور در جشنواره فجر آماده شود.

وحید موساییان در مورد مستند بلند «سمفونی ایران» که به کارگردانی وی در حال ساخت است، گفت: در حال حاضر فریدون شهبازیان مشغول نوشتن موسیقی فیلم است و یک ماه است که نوشتن موسیقی این فیلم را آغاز کرده و فکر می‌کنم تا یک ماه آینده موسیقی کامل فیلم نوشته شده باشد. وی افزود: پس از آماده شدن موسیقی فیلم باقیمانده صحنه‌های فیلم را در تهران به همراه ارکستر سمفونیک تهران و نوازندگانی که در طول فیلم با آنها کار کرده‌ایم ضبط خواهیم کرد. «سمفونی ایران» حکایت سفر فریدون شهبازیان آهنگساز برجسته در جست‌وجوی ریشه‌های کهن موسیقی ایران زمین است که در نهایت، به رهبری او با دعوت از تمامی نوازندگان موسیقی مقامی و ملی، سمفونی ایران نواخته می‌شود.
همزمان با اعلام مراحل پایانی مرمت آرامگاه کوروش موضوع آسیب دیدن این اثر جهانی به دلیل برداشته شدن داربست‌‌‌های ویژه مرمت آن در جریان تولید فیلم «یک بوس کوچولو» در سال ۱۳۸۴ بار دیگر اذهان کارشناسان و متخصصان امر مرمت را به خود مشغول کرد.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با مهر با اعلام اینکه داربست‌‌‌های ویژه مرمت آرامگاه کورش در سال 1384 به درخواست سازندگان فیلم «یک بوس کوچولو» برداشته شده است، گفت: یکی از سکانس‌‌‌های فیلم «یک بوس کوچولو» که در سال 1384 و به کارگردانی بهمن فرمان آرا و تهیه کنندگی علیرضا شجاع نوری ساخته شد باید در پاسارگاد و در کنار آرامگاه کورش فیلمبرداری می‌‌‌‌شد که در این سکانس همان‌‌گونه که در عکس‌‌‌های منتشر شده از این فیلم و همچنین صحنه‌‌‌‌‌‌های مربوط به آن در فیلم دیده می‌‌‌‌شود، در اطراف آرامگاه کورش هیچ‌گونه داربستی وجود ندارد.
این در حالی است که مدیر بنیاد پژوهشی پارسه پاسارگاد، موضوع باز شدن داربست‌‌‌‌‌‌های اطراف آرامگاه کورش به منظور تولید سکانس‌‌‌های مورد نظر در فیلم یک بوس کوچولو را به شدت رد می‌‌‌‌کند و در این باره به خبرگزاری مهر می‌‌‌‌گوید: در سال ۱۳۸۴ برای مستند نگاری لیزر اسکن جهت ثبت نحوه انجام مرمت این اثر تاریخی داربست‌‌‌های ویژه مرمت این اثر تاریخی را باز کردیم و فیلمبرداری سکانس‌‌‌های فیلم سینمایی یک بوس کوچولو در همان زمان اتفاق افتاده است و باز شدن داربست‌ها ربطی به این فیلم ندارد.