افتتاح نمایشگاه «عکس‌های تنهایی» رضا کیانیان

رضا کیانیان نخستین نمایشگاه انفرادی عکس خود را با نام «عکس‌های تنهایی» در فرهنگسرای نیاوران برپا می‌کند.

به گزارش ایسنا، در این نمایشگاه که از ۱۵ تا ۲۴ آذرماه برگزار می‌شود، ۳۵ عکس دیجیتالی در اندازه‌های ۷۰ در ۱۰۰ و ۹۰ در ۱۲۰ و... در معرض دید بازدید کنندگان قرار می‌گیرند. این عکس‌ها به صورت رنگی، روی بوم چاپ شده‌اند و تماما عکس‌هایی از طبیعت هستند که با نگاه آبستره به تصویر درآمده‌اند. این تصاویر در آمریکا عکاسی شده و عکس‌های حاصل از آن برای فروش عرضه می‌شوند. همزمان با برپایی این نمایشگاه، کتاب این عکس‌ها با نام «عکس‌های تنهایی» که از سوی نشر «مشکی» منتشر شده، توزیع می‌شود.

رضا کیانیان که عصرها با حضور در فرهنگسرای نیاوران پاسخگوی پرسش‌های بازدید کنندگان است، در متن دعوت‌نامه این نمایشگاه آورده است: «سال ۱۳۳۰ در تهران متولد شدم و بعد در مشهد بزرگ شدم و در مشهد مدرسه رفتم و بعد در تهران دانشکده را تمام کردم. در دانشکده هنرهای زیبا تئاتر خواندم، اما نقاشی و طراحی هم می‌کردم، کاریکاتور هم می‌کشیدم. سال‌ها تئاتر کار کردم، سال‌ها هم هست که سینما کار می‌کنم. بازی می‌کنم. طراحی صحنه و لباس هم می‌کنم. فیلمنامه هم نوشته‌ام. برای تلویزیون هم بازی می‌کنم. تولید هم کرده‌ام. چند سالی نجاری کرده‌ام. منظورم ساختن مبل و صندلی و میز و قفسه است. ۵ کتاب در مورد بازیگری نوشته‌ام. سال گذشته نمایشگاهی انفرادی از مجسمه‌های چوبی‌ام در خانه هنرمندان ایران داشتم. در سه نمایشگاه گروهی عکس شرکت کردم. خوشحال بودم که عکس‌هایم در کنار عکس‌های عکاسان بزرگ قرار گرفتند و این مجموعه، اولین نمایشگاه انفرادی عکس‌های من است.

نمایشگاه «عکس‌های تنهایی» در روزهای عادی ساعت ۱۰ الی ۱۹ و روزهای جمعه ساعت ۱۴ الی ۱۹ در فرهنگسرای نیاوران برپا است. این نمایشگاه ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۵ آذرماه افتتاح می‌شود.