صبا از پیش‌کسوتان عکاسی تجلیل کرد

موسسه فرهنگی هنری صبا همزمان با اولین نمایشگاه فروش آثار عکس ایران طی مراسم بزرگداشتی از فعالیت جمعی از پیشکسوتان عکاسی حرفه‌ای در کشورمان تجلیل کرد.

همزمان با اولین نمایشگاه فروش آثار (اکسپو) عکس ایران که در آن برای اولین‌بار عکاسان کشورمان در کنار هم گرد آمده‌اند، تا نخستین بازار ملی عرضه و فروش آثار هنری در داخل کشور شکل گیرد، طی مراسم ویژه‌ای از جمعی از عکاسان پیش‌کسوت، تجلیل کرد.

در این مراسم ابتدا محسن زارع مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری صبا طی سخنانی با اشاره به اهمیت این حرکت در بسترسازی و راهگشایی حمایت جدی از هنرمندان، راه‌اندازی و ساماندهی یک بازار هنری با الگویی ملی و اعتباری جهانی خاطرنشان کرد: در کنار اقتصاد هنر، رویکرد و رویه پژوهشی و تخصصی خود را در حرکت به سمت افق‌های روشن هنر هویت مدار ملی همچنان تقویت خواهیم کرد.

در ادامه لوح تقدیر مؤسسه صبا به حسین پرتوی، نصرالله کسرائیان،‌ جمشید بایرامی، محمد فرنود، امیر عبدالحسینی، امیرعلی جوادیان، محسن شاندیز، سید عباس میرهاشمی، آرمان استپانیان، مسعود زنده روح کرمانی، افشین بختیار، جهانگیر رزمی، روبرت شهبازی، ساعد نیک ذات، علیرضا کریمی صارمی، محسن محمدخانی، محسن شمس، رافی آوانسیان، جواد پورصمد، جاسم غضبان پور، محسن راستانی، افشین شاهرودی و محمدرضا بهارناز اهدا شد.