«علیرضا سجادپور» گفت: من مخالف نگاهی هستم که به توقیف فیلم سینمایی منجر شود و معتقدم که باید به این سمت برویم که مسوولیت کارگردان و تهیه‌کننده را بالا ببریم چون تولید یک اثر سینمایی کار زیرزمینی نیست و به همین دلیل، مدیریت باید به گونه‌ای عمل کند که این آثار با تیغ توقیف مقتول نشوند.

دومین قسمت از مناظره تلویزیونی «رسول صدرعاملی» و «علیرضا سجادپور» با محوریت ارائه راهکارهایی برای حل مشکلات سینما بامداد دیروز در برنامه «دو قدم مانده به صبح» برگزار شد. بنا بر این گزارش، در بخشی از این برنامه، «رسول صدرعاملی» گفت: همه می‌دانند من برای ساخت «دختری با کفش های کتانی» در عرض شش ماه چه رنج‌هایی بردم اما بعد از یک سال موضوع قالب این فیلم شد.

صدرعاملی در ادامه گفت: قطعا نمی‌توان انتظار داشت که هر چیزی که هنرمند می‌سازد شما دوست داشته باشید، اما باید اجازه بدهیم هنرمند کارش را بکند. سجادپور پاسخ داد: من هم معتقدم همه کارهای هنرمند ممکن است شاهکار نباشد، اما برخی جریانات که خود را به او وابسته کرده‌اند، سعی می‌کنند همیشه به زور او را در اوج نگه دارند، در حالی که باید یک جریان انتقادی مثبت وجود داشته باشد تا هنرمند متوجه شود و بیدار شود.