پانگیل گیم گفت: ما در دانشگاه ملی هنر کره تایید می‌کنیم که فیلم یک بوم نقاشی است و هرفیلمسازی باید برای بیان عشق و شور خودش راهی پیدا کند. به گزارش فارس روزگذشته در حاشیه جشنواره فیلم کوتاه تهران تنها نشست با داوران جشنواره از کشور آلمان و استرالیا برگزار شد.

مدیر هنری جشنواره هامبورگ هم درباره سرویس‌‌‌‌هایی که به شرکت‌کنندگان در این جشنواره داده می‌شود، گفت: یک بخش مالی به طور فعال در جشنواره از سال ۱۹۹۲ حضور دارد که به لحاظ مالی فیلم‌ها و جشنواره را حمایت می‌‌‌‌‌کند این موسسه فقط کار برنامه‌‌‌ریزی شش روزه جشنواره را به عهده ندارد؛ بلکه در تمام طول سال تمامی‌‌‌‌‌فیلم‌ها را از سراسر آلمان پخش و توزیع می‌کند و تاکنون ۳۵۰ فیلم کوتاه در هر سال در قطع ۳۵ در کشور آلمان تولید و در سینماها پخش می‌شود.

وی ادامه داد: فروش فیلم کوتاه و مسائل کپی رایت و تلاش برای پخش تلویزیونی این آثار از جمله کارهایی است که در جشنواره هامبورگ صورت می‌گیرد. در ادامه این نشست، پانگیل گیم درباره خصوصیات دانشگاه ملی هنر کره اظهار داشت: ما تایید می‌کنیم که فیلم یک بوم نقاشی است و هر فیلمسازی باید برای بیان عشق و شور خودش راهی پیدا کند.