یک شرکت کارگزاری در نظر دارد نسبت به استخدام و بکارگیری تمام وقت واجدین شرایط به شرح زیر در تهران اقدام نماید: 1 - یک نفر کارشناس سبدگردان با حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی مرتبط و دارای گواهینامه تحلیل‌گری بازار سرمایه (نمایندگی 1) و آشنایی کامل با رایانه.

2 - یک نفر کارشناس پذیرش با حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی و دارای گواهینامه معاملات قراردادهای آتی و آشنایی کامل با رایانه برای بخش معاملات قراردادهای آتی (FUTURE).
۳ - یک نفر معامله‌گر جهت معاملات قراردادهای آتی با حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی و دارای گواهینامه نمایندگی ۲ و قراردادهای آتی و آشنایی کامل با رایانه. ۴ - یک نفر معامله‌گر جهت بخش معاملات بازار فرابورس (OTC) با حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی و دارای گواهینامه اصول مقدماتی بازار سرمایه (نمایندگی ۲) و آشنایی کامل با رایانه. بدیهی است در هر چهار مورد داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم از خدمت سربازی (برای آقایان) ضروری است. علاقه‌مندان می‌توانند رزومه خود را که شامل مشخصات کامل فردی و توانمندی‌ها و فعالیت‌های حرفه‌ای است همراه با یک برگ کپی صفحه اول شناسنامه و با مشخص کردن هریک از مشاغل مورد نظر حداکثر تا دو هفته به نمابر شماره ۸۸۷۲۶۱۵۶ ارسال نمایند.