رییس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی که معتقد است اجرایی نشدن قانون مدیریت خدمات کشوری در مورد مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی بی‌انصافی مضاعف در حق آن‌ها است، از وزیر رفاه و دولت خواست تا ماده واحده یا اصلاحیه‌ای به قانون مدیریت خدمات کشوری اضافه شود، تا این قانون همچون بازنشستگان لشکری و کشوری، مشمول بازنشستگان تامین اجتماعی نیز بشود. علی اکبر خبازها در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطالب و این که بازنشسته‌ای که یک عمر کار کرده، امروز شاهد دوگانگی است، افزود: درباره اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری درباره بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی پیش‌تر از اینها با وزیر رفاه رایزنی کردیم،‌ اما تاکنون خبری نشده است.

وی ادامه داد: چندی پیش نیز در این باره با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی صحبت شد، اما گفتند، سازمان اعتباری برای اجرای این قانون ندارد و دولت باید بار مالی آن را بر عهده بگیرد.

رییس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، با تاکید بر این که سازمان تامین اجتماعی وظیفه‌ای برای اجرای این قانون ندارد‌، عنوان کرد: زمانی که مجلس طرحی را تصویب می‌کند، باید با یک دید به افراد اعم از بازنشستگان بنگرد، چرا که همه آن‌ها برای این کشور کار کرده‌اند.