نگارخانه‌های تهران این روزها در دومین ماه فصل پاییز نمایشگاه‌های مختلفی را میزبانی می‌کنند.

نگارخانه‌ «آثار» این روزها میزبان نمایشگاه نقاشی‌های «عطیه رادمنش» و «مونا محمودیان» با تکنیک کلاژ با پارچه است و از ۱۳ الی ۱۹ آبان ماه این گالری میزبان نمایشگاه نقاشی گروهی «پروانه رزاقی» و «فهیمه حسینی» و «الهه قاسمی‌پور» می‌شود.

و سپس از ۲۵ الی ۳۰ آبان‌ماه نیز نقاشی‌های انتزاعی «دکتر عماد نافع خزعلی» ـ رایزن فرهنگی سفارت عراق در ایران ـ را به نمایش می‌گذارد.

نگارخانه «اثر» هم از ۱۰ آبان ماه میزبان عکس‌های «صادق تیرافکن» است و سپس ۱ تا ۱۳ آذر این نگارخانه میزبان نمایشگاه عکس «پیمان هوشمندزاده» می‌شود.

۱۹ الی ۲۸ آبان در نگارخانه الهه نقاشی‌های «یعقوب عمامه پیچ» با تکنیک کلاژ پارچه به نمایش گذاشته می‌شود و سپس از ۳ تا ۱۲ آذر نیز نقاشی‌های هاجر صمدی و محسن کرامتی را میزبانی می‌کند. گالری «آریا» هم میزبان عکس‌های «احمد عالی» با عنوان «مناظر شهری به روایت احمد عالی» است، بعد از آن نیز ۱۲ تا ۲۱ آبان نمایشگاهی از طراحی‌های شیما اسفندیاری در این گالری برپا خواهد شد. کافه گالری نیاوران نیز ۶ الی ۱۹ آبان میزبان عکس‌های «احسان علیرضایی» با موضوع «اغتشاش هستی برروی نوار سلولوئید» است. نگارخانه دایمی خانه کاریکاتور ایران تا ۱۳ آبان ماه هم نمایشگاهی از آثار «گیلا رضوانی» را با عنوان «فرم بازی» برپا کرده است.