یک کمپانی هالیوودی در نظر دارد
به‌زودی براساس فیلم «محمد، پیام‌آور» ساخته «مصطفی عقاد»، زندگی حضرت محمد را در قالب فیلمی جدید تحت عنوان «پیام‌آور صلح» به تصویر بکشد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، فیلم درام «پیام‌آور صلح» که به‌زودی وارد مرحله تولید می‌شود، دومین فیلم انگلیسی زبانی است که تاکنون از زندگی حضرت محمد (ص) ساخته شده است. به گزارش رویترز، «پیام‌آور صلح» در واقع بازسازی فیلم‌ هالیوودی «رسالت» ساخته «مصطفی عقاد» با بازی «آنتونی کوئین» در سال 1977 میلادی خواهد بود. «اسکار زوقبی»، تهیه‌کننده این فیلم گفت: ما احترام بسیار زیادی برای فیلم «عقاد» قائلیم، ولی تکنولوژی در عرصه سینما و فیلمسازی از دهه 70 تاکنون پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای کرده است و ما در این پروژه جدید با حفظ پیام اصلی فیلم «رسالت»، تکنیک‌های جدید و پیشرفته سینما را به کار می‌گیریم.
رضا ناجی
50‌سال است مقابل دوربین کار می‌کنم


رضا ناجی گفت: بعضی‌ها می‌گویند ناجی تحصیلات دانشگاهی ندارد؛ درحالی‌که من 50‌سال است مقابل دوربین هستم و کار می‌کنم.
این بازیگر با اشاره به سوابق کار هنری‌اش اظهار داشت: شغل اصلی من مکانیک بود و از سال ۴۱ در خدمت سربازی در ارتش برای امرارمعاش مکانیکی می‌کردم و به بازیگری هم عشق داشتم. سال ۴۳ در پادگان ارومیه نمایشی به نام «غلام یحیی» نوشتم که هم کارگردانی و هم بازی کردم. این بازیگر با اشاره به حضورش در فیلم «آوازگنجشک‌ها» به ایسنا گفت: معمولا وقتی مجیدمجیدی کاری می‌نویسد به من حرف‌هایی می‌زند و برای این کار هم گفت فیلمنامه‌ای دارد که شخصیت کاراکترش مانند من است، اما سنش به من نمی‌خورد ودنبال یک فرد ۴۵ ساله می‌گشت و گفت اگر پیدا نکنم از تو استفاده می‌کنم و حتی چند نفر را هم خودم معرفی کردم.