عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در مورد احتمال اجماع اصولگرایان روی کاندیداتوری احمدی‌نژاد، گفت: بعضی از دوستان و جریانات به ایشان نظر مثبت دارند، ولی نمی‌‏توان در این مورد فعلا نظری داد. ما بنا داریم فعلا وارد بحث مصادیق نشویم، ولی قطعا ایشان یکی از گزینه‌‏های مطرح اصولگرا است. محمد خرسند درگفت‌‏وگو با ایلنا، با تاکید بر اینکه اصولگرایان به مصداق خاصی در انتخابات نرسیده‌‏اند، تصریح کرد: شاید مصلحت نباشد که دراین مقطع مصداق خاصی مشخص شود. وی ادامه داد: تشکل‌‏ها و جریان‌‏های اصولگرا در درون خود درحال رایزنی و یافتن راهکاری هستند که بتواند آنان را به وحدت نظر نزدیک‌‏تر کنند. این فعال سیاسی یکی از راهکارهای مفید برای اجماع را استفاده از تجربیات موفق گذشته دانست و گفت: باید از تجربیات شورای هماهنگی و مدل ۶+۵ بهره ‌‏برد و از ظرفیت‌‏های جریان اصولگرایی مانند مراکز روحانیت، علما، شخصیت‌‏های حقیقی و تشکل‌‏های تاثیرگذار استفاده کرد.

خرسند در واکنش به کاندیداتوری ناطق نوری، گفت: من خبر خاصی نشنیدم و علامتی از ایشان نیز مبنی برتمایل برای ورود به انتخابات دیده نشده است.وی ادامه داد: با توجه به موضع‌‏گیری‌‏های قبلی ناطق نوری بعید می‌‏دانم که ایشان وارد این عرصه شود، ولی بالاخره راه بسته نیست.

خرسند افزود: ما نمی‌‏خواهیم له یا علیه کسی موضع گیری کنیم و الان وارد شدن و تعصب روی یک گزینه خاص داشتن خود زمینه اختلاف بیشتر را فراهم می‌‏کند.