بدون شرح - ۳۰ مهر ۸۷
قطبالدین صادقی: ورود سبک فرمالیسم و ابزورد به تئاتر ایران نوعی آوانگاردیسم زورکی بود.
قطبالدین صادقی: ورود سبک فرمالیسم و ابزورد به تئاتر ایران نوعی آوانگاردیسم زورکی بود.
جواد عظیمی (کاریکاتوریست): خطقرمزهای موجود دست کارگردانان طنزپرداز را بسته نگه داشته است.
داریوش پیرنیاکان (دبیر جشن خانه موسیقی): این همه جوانی که در کنسرت شجریان، از در و دیوارهای تالار بالا میروند جوان نیستند؟
اکبر عالمی: فروش آثار هنری در ایران تابو شمرده میشود.
ارسال نظر