برگزاری نخستین جلسه کارگروه مدیریت شهری ششمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت

نخستین جلسه کارگروه مدیریت شهری ششمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، در آستانه برگزاری ششمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت که قرار است در روزهای سی‌ام آذر تا ۲ دی ماه سال جاری در تهران برگزار شود، کارگروه مدیریت شهری این کنفرانس به ریاست دکتر تقی‌زاده، مشاور عالی شهردار تهران در امور حمل و نقل و ترافیک فعالیت خود را آغاز کرده است.

در نخستین جلسه این کارگروه که در ساختمان مرکزی شهرداری تهران برگزار شد، تعدادی از مدیران شهری و کارشناسان و اساتید حضور داشتند.

دکتر مهرداد تقی‌زاده، مشاور عالی شهردار تهران در امور حمل و نقل و ترافیک در این جلسه گفت: برخی تجارب ارسال شده به کنفرانس خیلی خوب و برخی خیلی ضعیف است و انتظار می‌رود در شهرداری‌‌‌‌ها به ابعاد علمی‌ مدیریت اهمیت خاصی داده شود.

وی همچنین تاکید کرد: شهرداری‌‌‌‌ها نسبت به ارسال تجارب مدیریتی اعم از موفق و غیر‌موفق برای ششمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت اقدام کنند.

تقی‌زاده همچنین از تمدید مهلت ارسال تجارب مدیریتی برای کنفرانس تا روز ۱۵ شهریور ماه خبر داد.

بر اساس این گزارش معاون مالی و اداری شهرداری تهران نیز که در این جلسه حضور داشت با اشاره به اهمیت برگزاری این کنفرانس گفت: در این کنفرانس بحث‌‌‌‌های مغفول مانده از مدیریت شهری مورد توجه قرار می‌گیرد.

دکتر پورزرندی استفاده از تجارب صاحبنظران را بسیار مفید دانست و خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم در حوزه‌‌‌‌های مختلف هرسال به چند موضوع بیشتر بپردازیم و صاحبنظران را در این راستا ترغیب کنیم، بسیار موثر خواهد بود.

شایان ذکر است در سال‌‌‌‌های ۸۵ و ۸۶ و در دوره‌‌‌‌های گذشته کنفرانس مدیریت، تجارب مدیریتی مختلفی به کنفرانس ارائه شد که برخی از آنها برگزیده و در کنفرانس ارائه شد.