دنیای اقتصاد - رییس‌جمهور صبح دیروز در جلسه شورای عالی مدیران دفتر تبلیغات اسلامی‌‌‌‌‌حوزه علمیه قم حضور یافت و در جریان آخرین فعالیت‌ها و اقدامات این نهاد فرهنگی قرار گرفت. احمدی‌نژاد در این جلسه ضمن تشکر از این نهاد فرهنگی در تدوین برنامه پنجم توسعه تصریح کرد: باید کشور را با «ادبیات دینی» اداره کنیم و متوجه باشیم که نحوه اداره و مدیریت ما هم باید برپایه ادبیات دینی باشد. وی به تدوین برنامه‌‌ریزی‌‌‌ها و جهت گیری‌‌‌های برنامه پنجم توسعه کشور اشاره کرد و گفت: باید در متن برنامه‌‌ریزی‌‌‌ها مفاهیم عمیق دینی به کار برده شود؛ چرا که معتقدیم در ورای ادبیات دینی، مفهومی‌‌‌‌‌عمیق و مکتبی آمیخته با معنویت و هدایت نهفته است. رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: امروز در معرض سیل تهاجم مادی گرایان عالم هستیم، به طوری که حتی به زبان‌‌‌های گوناگون در اعماق دانشگاه‌‌‌های ما رسوخ پیدا کرده‌اند که در این فضا باید با ادبیات دینی و عمیق فرهنگی در عرصه‌‌‌های مدیریتی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی وارد شویم و این وظیفه اصلی نهادهایی همچون دفتر تبلیغات اسلامی ‌‌‌‌‌حوزه علمیه قم است.

رییس جمهور با بیان اینکه دولت با تمام وجود در خدمت نهادهای فرهنگی قرار دارد، به کمک‌‌‌های شایان توجه دفتر تبلیغات اسلامی‌‌‌‌‌حوزه علمیه قم در تدوین برنامه پنجم توسعه کشور اشاره کرد و با تشکر از این نهاد فرهنگی، گفت: این هماهنگی و همکاری باید در کلیه فعالیت‌‌‌ها تداوم یابد تا نحوه اجرا و برنامه‌‌ریزی اسلامی‌‌‌‌‌به الگویی برای جهانیان تبدیل شود. احمدی نژاد در ادامه خاطر نشان کرد: بسیاری از اقدامات دفتر تبلیغات اسلامی‌‌‌‌‌حوزه علمیه قم منحصر به فرد است و دولت به عنوان وظیفه دینی و انقلابی از آن حمایت و پشتیبانی می‌‌‌‌‌کند.

مدال افتخار بر سینه هیات وزیران

رییس‌جمهور همچنین عصر یکشنبه در جلسه استانی هیات دولت در استان مرکزی با اشاره به دیدار اعضای هیات‌دولت با رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر گرانقدر انقلاب مثل همیشه و بلکه رساتر، روشن‌تر و قوی‌تر از گذشته فرزندان خود و خادمان ملت را مورد عنایت ویژه قرار دادند، لذا از جانب همه اعضای هیات وزیران به ایشان اطمینان می‌دهم که فرزندان انقلابی شما در دولت‌، قدر فرصت خدمتگزاری را به خوبی می‌شناسند و برای آنان روز اول شروع به خدمت با روز آخر هیچ تفاوتی نمی‌کند.

رییس‌جمهور تصریح کرد: دولت تا لحظه‌ای که مسوولیت خدمتگزاری را بر دوش دارد با همت و تلاش روزافزون در خدمت انقلاب و مردم است.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم کلام ایشان در تایید اقدامات دولت خاتمه‌ای بر تمام هیاهوهایی باشد که گاه و بیگاه با تخریب سازمان‌ یافته داخلی و خارجی علیه دولت نهم صورت می‌گیرد. احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه جوسازی‌ها کوچکترین تاثیری در اراده دولت ندارد، گفت: به رهبری عزیز انقلاب اطمینان می‌دهم که اعضای دولت، محکم بر خط ولایت دلبسته‌اند و تا زمانی که در این مسیر حرکت می‌کنند، بداخلاقی‌ها و تخریب‌ها، هیچ تاثیری در کارکرد دولت ندارد.

رییس‌جمهور اضافه کرد: امید است که خداوند متعال عنایت کند تا آرمان‌های انقلاب امام راحل و رهبری عزیز انقلاب را که همه هستی ما است با تمام قدرت پیگیری کرده و شاهد اجرای عدالت و پیشرفت و شادکامی ‌‌‌‌‌ملت باشیم.