رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از انتقاد این شورا به مواضع اخیر معاون رییس جمهور در مورد رژیم غاصب اسرائیل خبر داد و این گونه مواضع را مغایر آرمان‌های امام و نظام دانست. محمد سلامتی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر در تشریح نتایج جلسه یکشنبه شب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار کرد: بحث و بررسی پیرامون انتخابات ریاست‌جمهوری آینده و اهمیت آن و نحوه حضور شورای هماهنگی در این انتخابات از جمله محورهای مورد بررسی در این جلسه بود.

وی با بیان اینکه دراین جلسه بر حضور فعال شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در انتخابات به عنوان یک محور تاکید شد، تصریح کرد: اعضای شورای هماهنگی بر تلاش جبهه اصلاحات بر تفاهم میان گروه‌های اصلاح‌طلب تاکید داشتند و از حضور فعال مجمع روحانیون در جهت نیل به این هدف استقبال کردند و آمادگی خود را برای تعامل در این مورد اعلام کردند.

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات موضع گیری اعضای این شورا را در مورد مواضع اخیر رحیم مشایی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه عنوان کرد و گفت: اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ضمن انتقاد به مواضع اخیر معاون رییس‌جمهور در مورد رژیم غاصب اسرائیل این گونه مواضع را مغایر آرمان‌های امام و نظام دانستند و از عدم واکنش و موضع‌گیری مناسب مسوولان دولت نهم در این مورد ابراز تعجب و تاسف کردند.

سلامتی ادامه داد: اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عدم تحمل برخی مسوولان در مقابل انتقادهای منتقدین را ناشی از بی‌توجهی به فلسفه وجودی انقلاب دانستند.