کارگاه آموزش نقاشی برای کودکان سن ۱۲-۷ توسط خطوط هوایی بی‌ام‌آی bmi در ایران برگزار شد. در این برنامه حدود چهل و پنج دانش آموز علاقه‌مند به نقاشی با نظارت خانم یاسمین سینایی استاد نقاشی کودکان و تشویق کارمندان بی‌ام‌آی شرکت کرده و فرصتی یافتند تا با استفاده از قوه تخیل، مقصد رویایی خویش را به تصویر کشند.

برخی کودکان شرکت کننده با استفاده از آبرنگ، ‌تکنیک‌های کلا‍ژ و پاستل روغنی موضوعات مختلفی را روی صفحه نقش زدند.

در سمت دیگر محوطه فرهنگسرای نیاوران، گروهی دیگر با استفاده از دو بال در پس زمینه آسمانی آبی رنگ، با ابرهای سپید پف آلود از علاقمندان عکس می‌گرفتند. کودکان با خوشحالی تصویر خود را که همچون فرشته ای کوچک با بال‌های سپید به روی عکس ظهور یافته بود با افتخار به یکدیگر نشان می‌دادند..

«فیلیپ هجز» مدیر ارشد بازاریابی منطقه ای خط هوایی بی‌ام‌آی که تحت تاثیر استعداد هنرمندان خردسال ایرانی قرار گرفته بود، ضمن ارزشمند خواندن آثار خلق شده و مثبت ارزیابی کردن چنین کارگاه‌هایی در حوزه‌های مختلف هنری، اعلام کرد خط هوایی بی‌ام‌آی در ایران از فعالیت‌های که با هدف ترغیب، شکوفایی و آموزش استعدادهای نوجوانان صورت می‌گیرد، حمایت می‌کند.

یاسمین سینایی نیز با تشکر از حمایت مالی خط هوایی بی‌ام‌آی bmi جهت برگزاری چنین کار گاه‌های آموزشی می‌گوید: «به نظر من برگزاری این کارگاه فعالیت و حرکتی عالی است. موضوعات بسیار جالب این کارگاه در زمینه پرواز و هواپیما با تحریک قوه تخیل کودکان و استفاده از ابزارهای مختلف نقاشی مانند آبرنگ، پاستل روغنی یا ماژیک، زاویه دید کودکانه را در دنیایی از رنگ به نمایش می‌گذارند».

پس از اتمام این کارگاه دو ساعته، کلیه نقاشی‌ها جمع‌آوری شده و برای تعیین منتخبین، بر کف محوطه فرهنگسرا قرار داده شدند. «آقای فیلیپ هجز» مدیر ارشد بازاریابی منطقه ای به عنوان داور، چهار نقاشی منتخب را برگزیدند و در پایان با اهدای جوایز بی‌ام‌آی روز خاطره انگیزی برای کودکان قلم خورد.

بی‌ام‌آی دومین خط هوایی بزرگ بریتانیا با پروازهای روزانه مسیر تهران - لندن با ناوگان هوایی ایرباس A۳۲۱ خود از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی به مقصد هیترو به جهانگردان، خدمات ارائه کرده و به بیش از ۴۴ مقصد در جهان از فرودگاه هیترو پرواز می‌کند.