سربلندی و پیروزی جمهوری اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس به برکت رشادت‌های جانبازان عزیز حاصل شده است و ما هرچه داریم از رشادت‌ها و دلاوری‌های جانبازان‌، ایثارگران و شهدا است.

مهندس محمد احمدی شهردار منطقه یک به مناسبت ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود‌(عج) و سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی روز شنبه ۲۶ مردادماه، در جمع جانبازان آسایشگاه‌های امام خمینی و بقیه‌ا...الاعظم حضور یافت و ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: همه ما مدیون ایثارگری عزیزان ایثارگر هستیم و پیشرفت و توسعه امروز کشور و عزت ایران اسلامی دردنیا بعد از لطف و عنایت خداوند مرهون شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز است.

شهردار منطقه یک گفت: جانبازان با دلاورمردی و ایستادگی خود در مقابل دشمنان بعثی علاوه بر از دست دادن بخشی از اعضا و جوارح خود موجب پیروزی کشور در این جنگ تحمیلی شدند.

وی وضعیت درمانی، خدماتی، رفاهی و به‌ویژه ورزشی جانبازان را از آنان جویا شد و برای همه جانبازان از خداوند متعال سلامتی مسالت کرد و گفت: شهرداری منطقه یک در خصوص ارائه امکانات لازم ورزشی، فضاسازی مناسب در محوطه‌های مذکور و هرگونه خدمت در حیطه کاری خود، آمادگی همکاری دارد.

گفتنی است در آسایشگاه‌های امام خمینی (ره) و بقیه ا... بیش از ۵۰ جانباز بالای ۷۰درصد نگهداری می‌شوند.