سریال های ماه مبارک رمضان

چهار سریال «خوابزده»، «مثل هیچ‌کس»، «بزنگاه» و «مامور بدرقه» در ماه رمضان میهمان روزه داران است.

سیروس مقدم این بار با «خواب‌زده»، برزخ را به تهیه کنندگی «مهران رسام» در مضمونی ماورایی برای شبکه اول سیما کارگردانی می‌کند. این سریال در ۲۶ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای به جز شب‌های احیا به روی آنتن می‌رود. همچنین مجموعه تلویزیونی «مثل هیچ‌کس» به کارگردانی «عبدالحسین برزیده» و تهیه‌کنندگی «محمد علی اسلامی» برای پخش از شبکه دو سیما ساخته می‌شود.

برزیده که «مثل هیچ‌کس» را برای پخش در ۳۰ قسمت می‌سازد، پیش از این مجموعه «خانه پدری»‌ را به عنوان کاری مناسبتی برای ماه رمضان ساخته بود.

داستان «مثل هیچ‌کس» درباره خانواده‌ای است که پدرشان فوت می‌کند و پسر بزرگتر که او را داداشی صدا می‌کنند، مسوولیت خانواده را بر عهده می‌گیرد.

شبکه سه نیز برای ایام ماه مبارک رمضان مجموعه تلویزیونی «بزنگاه» را در ۲۶ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای به کارگردانی «رضا عطاران» در نظر گرفته است.

در سریال «بزنگاه» رضا عطاران در نقش یک معتاد بازی می‌کند که همسرش او و دخترش را به دلیل اعتیاد ترک کرده است. همچنین مجموعه تلویزیونی «مامور بدرقه» نیز سریالی با مضمون طنز است که به کارگردانی «سعید سلطانی» برای پخش از شبکه تهران ساخته می‌شود. سیروس گرجستانی در این سریال در نقش آصف برقچی، استوار نیروی انتظامی ظاهر می‌شود که در شرف بازنشستگی مامور می‌شود مجرمی را تحویل دهد، غافل از این که این آخرین ماموریت، حسابی کار دست او می‌دهد. مامور بدرقه در ۲۷ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای برای پخش از شبکه تهران در نظر گرفته شده است. آخرین کار «اسماعیل عفیفه» در مقام تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «میوه ممنوعه» به کارگردانی «حسن فتحی» بود که پارسال در ایام ماه رمضان از شبکه دوم سیما پخش شد.