رییس مجلس هشتم گفت: در شرایط فعلی مسائل اقتصادی، مشکل بیکاری و تورم، مهم‌ترین مساله است و حل مشکلات مردم نیازمند یک مدیریت عاقلانه است. به گزارش خبرگزاری فارس، علی لاریجانی، رییس مجلس هشتم که صبح دیروز در بیست و چهارمین همایش سراسری مسوولان و دهمین همایش سراسری هادیان سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مجموعه فرهنگی غدیر سخن می‌گفت؛ رضایتمندی مردم را در شرایط فعلی مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: در شرایط فعلی مسائل اقتصادی مشکل بیکاری و تورم، مهم‌ترین مساله است و باید این مسائل مورد توجه قرار گیرد و اگر بخواهیم از این دوران گذر عبور کنیم باید به این مسائل توجه داشته باشیم. لاریجانی با بیان اینکه برای حل مشکلات مردم نیازمند یک مدیریت عاقلانه هستیم، خاطرنشان کرد: سپاه باید همیشه آمادگی واقعی داشته باشد و این یک نوع بازدارندگی است. رییس مجلس هشتم با بیان اینکه استراتژی مجلس این است که تمام تلاش بر مساله هسته‌ای متمرکز شود، خاطرنشان کرد: البته تلاش می‌کنیم فرهنگ قانون‌گرایی را پیگیری کنیم تا این فرهنگ در کشور حاکم شود. همچنین ابزارهای لازم برای اینکه دولت بتواند خدمات خود را گسترش دهد، فراهم شود.

لاریجانی گفت: از دولت انتظار داریم تا با طرح‌ها و لوایح مشکلات مردم را حل کنند. وی در ادامه سخنان خود با اشاره به معرفی سه وزیر پیشنهادی دولت به مجلس که بررسی صلاحیت آنها در دستور کار هفته گذشته مجلس قرار داشت، گفت: نمی‌گوییم نقایصی وجود نداشت، اما بررسی کردیم و دیدیم وزارت اقتصاد در شرایط فعلی نمی‌تواند بدون وزیر باشد همچنین در مورد وزارتخانه‌های دیگر نیز این‌گونه بود.

وی در ادامه گفته‌هایش با اشاره به توانمندی‌های سپاه خاطرنشان کرد: ما تردید نداریم که بگوییم سپاه بزرگ‌ترین قدرت دفاعی موشکی در منطقه است البته این آمادگی سپاه جنبه بازدارندگی دارد و نباید جنبه لسانی داشته باشد.

وی خطاب به مسوولان سپاه تصریح کرد: شما نیازی به مصاحبه ندارید، شما باید نشان دهید و آنها عقل دارند و می‌فهمند.