واکنش احمدی‌نژاد به ماجرای مدرک

احتمال شکایت کردان به روایت رحیمی

توکلی همچنان پیگیر است

دنیای اقتصاد- روز گذشته مراسم تودیع سرپرست وزارت کشور و معارفه علی کردان، وزیر جدید کشور برگزار شد ودر حاشیه این مراسم، روابط عمومی وزارت کشور کپی مدرک دکترای کردان را جهت رد ادعای برخی افراد ارائه کرد. معاون پارلمانی رییس‌جمهور نیز از شکایت وزیر کشور به دادگاه خبر داد و گفت: آنهایی که مدرک تحصیلی آقای کردان را زیر سوال برده‌اند باید در محکمه پاسخگو باشند و دولت نیز این موضوع را پیگیری خواهد کرد. کردان مدرکش را ارائه کرد

علی کردان مدرک دکترای خود را به نمایندگان رسانه‌های خبری ارائه کرد.

روز گذشته مراسم تودیع سرپرست وزارت کشور و معارفه علی کردان، وزیر جدید کشور برگزار شد ودر حاشیه این مراسم روابط عمومی وزارت کشور، کپی مدرک دکترای کردان را به منظور اثبات واقعی بودن آن والبته رد ادعای برخی افراد و البته پایگاه خبری الف ارائه کرد.

به گزارش دنیای اقتصاد، مراسم معارفه کردان به عنوان پانزدهمین وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران با حضور محمود احمدی‌نژاد، آیت‌ا... جنتی دبیر شورای نگهبان، ‌تنی چند از نمایندگان مجلس، احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی، مهدی چمران رییس شورای شهر، سعید مرتضوی دادستان تهران، دانشجو استاندار تهران، محمدرضا رحیمی معاون پارلمانی رییس‌جمهور، معاونان وزارت کشور، استانداران و کارکنان این وزارتخانه برگزار شد.در این مراسم محمود احمدی‌نژاد با تشکر از سید مهدی‌هاشمی سرپرست وزارت کشور، با اشاره به گفته‌ها درباره مدرک جعلی فوق لیسانس وی گفت: وقتی این ادعا مطرح شد من خندیدم هرچند خدمت به این کاغذ پاره‌ها نیازی ندارد. رییس دولت نهم همچنین یادآورشد که رفتگری در ‌جمهوری اسلامی به ریاست در امپراتوری می‌ارزد. وی سپس از کردان نیز تشکر کرد.در این مراسم همچنین کردان نیز از تمامی کسانی که او را در این مسیر کمک کرده‌اند، سپاسگزاری کرد.