نتایج نظارت از طرح «ناحیه محوری» در شهرداری تهران اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت مالی و اداری، ناصر امانی رییس ستاد ناحیه محوری در شهرداری تهران گفت: شهرداران مناطق ۸، ۲۲ و ۱۹ نیز در بین مناطق ۲۲گانه با گرفتن امتیاز «خیلی خوب» به عنوان برترین‌های مناطق معرفی شدند که با موافقت شهردار تهران مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

امانی تفویض اختیارات ستاد شهرداری به مناطق و واگذاری اداره شهر به شهرداران نواحی را از برنامه‌های اصلی شهرداری تهران اعلام کرد و گفت: قالیباف بر احیای محلات شهری و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی از این طریق تاکید کرد.

وی افزود: طی ۳ هفته گروهی از کارشناسان با مسوولیت معاون امور مناطق شهرداری تهران از نواحی مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران به صورت فشرده بازدید و نظارت کردند.

امانی گفت: در این طرح از بین معاونت‌های شهرداری تهران، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی رتبه اول را در این طرح به خود اختصاص داد و ادارات اجتماعی نواحی، فعال‌ترین واحدهای نواحی معرفی شدند.

به گفته ناصر امانی، معاونت‌های فنی و عمرانی و حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را در موضوع «ناحیه محوری» به خود اختصاص دادند.

رییس ستاد ناحیه محوری در پایان گفت: علاوه بر تلاش و برنامه‌ریزی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، روحیه کار عملیاتی و میدانی معاون امور اجتماعی و فرهنگی ناشی از میراث‌های ارزشمند دفاع مقدس است و بستر مناسب

اجتماعی در محلات و نواحی نیز در این موفقیت تاثیرگذار بوده است.