سرپرست وزارت راه‌وترابری نیمه‌شب سه‌شنبه به صورت سرزده و بدون اعلام قبلی از فرودگاه امام خمینی (ره) بازدید کرد و از مدیر کل این فرودگاه خواستار اعلام مشکلات در قالب نامه‌ای مکتوب شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت راه، حمید بهبهانی حدود ساعت ۲۳:۳۰ سه‌شنبه به منظور اطلاع از جریان امور و گفت‌وگو با مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره) به همراه جمعی از مدیران و مسوولان وزارت راه و ترابری در این فرودگاه حضور یافت. در این دیدار سرزده، بهبهانی با مسافران حاضر در فرودگاه در نخستین دقایق بامداد دیروز به گفت‌وگو پرداخت و نظرها و پیشنهادهای مسافران را برای ارائه بهتر خدمات شنید.

سرپرست وزارت راه‌وترابری در این بازدید سرزده برای ایجاد تسهیلات لازم و بهبود امور، دستورات لازم را صادر کرد.

مدیر کل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) اعلام کرد: سرپرست وزارت راه و ترابری در بازدید سرزده از این فرودگاه، خواستار اعلام مشکلات فرودگاه امام در قالب نامه ای مکتوب به وی برای حل آن مشکلات شد.

مهدی حمیدان‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر گفت: در مذاکرات انجام شده با سرپرست وزارت راه‌وترابری مقرر شد طی نامه‌ای مشکلات موجود در این فرودگاه که به طور عمده برون سازمانی است، مکتوب به وی اعلام شود تا از طریق ارگان‌های ذیربط پیگیری شود.

وی همچنین از پیگیری سرپرست وزارت راه و ترابری برای رفع مشکل شلوغی گیت‌های کنترل گذرنامه این فرودگاه خبر داد. حمیدان‌پور افزود: در نیمه شب گذشته، هنگام مراجعه سرپرست وزارت راه‌وترابری به فرودگاه امام، وضعیت صف‌ها طبیعی بود، اما مشکل موجود در این زمینه به اطلاع وی رسید.

وی افزود: رفع مشکل شلوغی صف‌های گیت فرودگاه امام، نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های ذیربط است.