آمریکا احترام ایران را نگه داشت

دنیای اقتصاد - رییس‌جمهور دیروز در ادامه سفرهای استانی خود به یاسوج رفت و طی یک سخنرانی مهم در جمع مردم این شهر، اطلاعات جدیدی را از مذاکرات اخیر هسته‌ای که با حضور آمریکایی‌ها برگزار شد، ارائه کرد. به گفته احمدی‌نژاد،‌ نماینده استعمار پیر در این مذاکرات زبانش را بیش از حد دراز کرده و پایش را از گلیم خود درازتر کرد که البته نماینده شجاع ایران با متانت،‌ آرامش و منطق، جواب لازم را داد.احمدی‌نژاد در عین حال درخصوص رفتار نماینده آمریکا اظهار داشت که او مودبانه و متین صحبت کرد و احترام ملت ایران را نگه داشت که این یک گام مثبت بود.

عکس: مهر، سیدشهاب‌الدین واجدی رییس‌جمهور سپس با اعلام اینکه می‌خواهد دولت آمریکا را نصیحت کند، خطاب به آنها گفت: شما یک قدم مثبت به سمت شناخت حق ملت ایران و اصلاح چهره خودتان و پاک کردن جنایات ۵۰ساله علیه این ملت برداشتید‌، به شما نصیحت می‌کنم دیگر با حرف‌های نامربوط و با استفاده از ادبیات زمان استعماری این گام مثبت را خراب نکنید.

صحبت‌های احمدی‌نژاد و برخی حاشیه‌ها از مذاکرات ژنو را در صفحه خبر (۸) و تازه‌ترین تحولات در حوزه مساله هسته‌ای را در صفحه خبر (۲) بخوانید.