حفره شش متری در خیابان آزادی

نشست خیابان آزادی در پی ایجاد تونل مترو

صبح دیروز ابتدای خیابان آزادی در باند کندرو شمالی نشست و حفره‌ای به عمق شش متر ایجاد کرد که بنابر اعلام شرکت متروی تهران، محل این نشست در مسیر خط چهار مترو تهران حد فاصل ایستگاه B۴ و A۴ بوده و این حادثه به دلیل دستی بودن خاک و فعالیت‌های اجرایی قبلی برای ساخت کانال‌های مختلف تاسیسات شهری و حفره‌های موجود رخ داده است.

مدیرعامل شرکت متروی تهران درباره نشست خیابان آزادی گفت: این نشست هنگام خاکبرداری برای احداث تونل خط ۴ مترو در حاشیه خیابان آزادی در کندرو شمالی تقریبا به وسعت ۷ متر در ۴ متر اتفاق افتاده که خوشبختانه خسارات جانی در بر نداشته و کسی نیز مجروح نشده است.

محسن هاشمی گفت: محل این نشست در مسیر خط ۴ مترو تهران حد فاصل ایستگاه B۴ و A۴ است.

به گزارش ایسنا، محمد بیات، معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران نیز با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۲:۳۱ بامداد دیروز رخ داده است، درباره جزییات این حادثه گفت: پس از اعلام گزارش ریزش زمین در خیابان آزادی، ستاد مدیریت بحران از سوی شهرداری، سازمان آتش‌نشانی و شرکت آب و فاضلاب و شرکت مخابرات تشکیل شد و امدادرسانان از زمان گزارش در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در حال حاضر یک قسمت از حفره ایجاد شده، توسط ماموران آتش‌نشانی از خاک پر و خطرات شدید این حادثه برطرف شده است. بیات با اشاره به اینکه خط لوله گاز از مسیر رد شده است، گفت: خوشبختانه مشکل مربوط به این خط لوله‌ها نیز در حال برطرف شدن است.