دبیر اولین اجلاس شهرداران پایتخت‌ها و کلان‌شهرهای آسیایی منصوب شد

دکتر محمود محمدی، با حکم شهردار تهران به عنوان دبیر اولین اجلاس شهرداران پایتخت‌ها و کلان‌شهرهای آسیایی منصوب شد.

در بخشی از حکم انتصاب دبیر اولین اجلاس شهرداران پایتخت‌ها و کلان‌شهرهای آسیایی آمده است: با توجه به حسن سابقه و تجارب ارزشمند جنابعالی در ابعاد علمی و اجرایی حوزه روابط خارجی و نمایندگی مجلس شورای اسلامی، به موجب این حکم شما را به عنوان دبیر اولین اجلاس شهرداران پایتخت‌ها و کلان‌شهرهای آسیایی که به میزبانی شهرداری تهران برگزار خواهد شد، منصوب می‌کنم.

در بخش دیگری از این حکم تصریح شده است: انتظار دارم با تکیه بر توانمندی‌های همکاران محترم مجموعه شهرداری و تجارب و اندیشه‌های صاحب نظران و متخصصان داخل و خارج از کشور و با همکاری نزدیک با نهادها و مجامع اثر گذار به ویژه مجلس شورای اسلامی و دبیرخانه مجمع مجالس آسیایی و با روحیه علمی و جهادی، این ماموریت را به نحو احسن ایفا نمایید. از خداوند تبارک و تعالی توفیقات روز افزون شما را در جهت منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای مد ظله العالی در خدمت به آحاد ملت عظیم الشان خواستارم.

یادآور می‌شود: دکتر محمود محمدی پیش از این مسوولیت‌هایی نظیر سرپرست کنسولى و سخنگوى سفارت جمهورى اسلامى ایران در ایتالیا، مدیر کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، مشاور وزیر امور خارجه، دکتر على اکبر ولایتی، سخنگوى وزارت امور خارجه در دولت ‌آقای هاشمى رفسنجانی و آقای خاتمی، سفیر جمهورى اسلامى ایران در تونس، قائم مقام ریاست دانشکده روابط بین‌‌الملل وزارت امور خارجه و نمایندگی مجلس شورای اسلامی را عهده دار بوده است.

این گزارش می‌افزاید، با پیشنهاد شهردار تهران و موافقت هیات‌های شرکت کننده در دومین اجلاس عمومی مجمع مجالس آسیایی که سال گذشته در تهران بر گزار شد، نخستین اجلاس شهرداران پایتخت‌های کشورهای عضو مجمع مجالس آسیایی امسال به میزبانی شهرداری تهران برگزار می‌شود.