مشکلات شهری خود را به شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۸۸۸ ارسال کنید.

شهروندان تهرانی از طریق پیام کوتاه تلفن همراه خود یا پست الکترونیکی نیز می‌توانند درخواست‌های خود را به مجموعه مدیریت شهری منعکس کنند.

علی نیایی، معاون ارتباطات مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران (۱۸۸۸)، با اعلام این خبر گفت: این مرکز به منظور دریافت و پیگیری سریع‌تر خواسته‌های شهروندان از مجموعه شهرداری تهران، از سال گذشته سرویس پیام کوتاه خود را راه‌اندازی کرد و در حال حاضر با توجه به حجم بالای تماس‌های تلفنی، به شهروندان پیشنهاد می‌کند در صورتی که مایلند از ابزار سریع‌تری دیدگاه‌های خود را به این مجموعه منعکس کنند، از سرویس پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۱۸۸۸ استفاده نمایند.

وی با اشاره به اینکه پیگیری درخواست‌های طرح شده از طریق پیام کوتاه، تفاوتی با تماس‌های ثبت شده تلفنی و دیگر ابزارهای این مرکز نخواهد داشت، خاطر نشان ساخت: پس از ارسال پیام از سوی شهروندان، واحد پردازش خبر این مرکز با شماره تلفن شهروند تماس گرفته و اطلاعات خبر را تکمیل می‌نماید.

وی افزود: شهروندانی که از طریق پیام کوتاه با این مرکز ارتباط برقرار نمایند از همین طریق کد پیگیری پیام خود را نیز دریافت می‌نمایند.

معاون ارتباطات مرکز ۱۸۸۸ همچنین اظهار داشت: شهروندان با اعلام آدرس پست الکترونیکی خود امکان دریافت کد پیگیری و در نهایت اطلاع از وضعیت رسیدگی به پیام‌های خود را فراهم می‌سازند.

شایان ذکر است مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران در حال حاضر از طریق تلفن ۱۸۸۸، صندوق‌های صوتی، سرویس پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۱۸۸۸، صندوق‌های انتقاد و پیشنهاد مستقر در مناطق، دورنگار، صندوق پستی، مراجعه حضوری به مرکز، جلسات ارتباط مستقیم با مدیران ارشد و... درخواست و دیدگاه‌های شهروندان تهرانی را در قالب شکایت، انتقاد، پیشنهاد و تقدیر دریافت نموده و برای پیگیری، حل مشکل و انعکاس آن در برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های شهری به مراجع ذی‌ربط ارجاع و مورد رسیدگی قرار می‌دهد.