نشست نمایندگان موسسه مالی و اعتباری شهرداری‌های کلان‌شهرها به میزبانی معاونت مالی و اداری شهرداری تهران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی معاونت مالی و اداری، نشست مالی و اعتباری شهرداری‌های کلان‌شهرها با هدف تاسیس و تشکیل موسسه مالی و اعتباری شهر برای کلان‌شهرهای کشور و اعلام پذیره نویسی و خرید سهام در اتاق کنفرانس معاونت مالی و اداری شهرداری تهران برگزار گردید.

در این نشست علاوه بر معاون مالی و اداری شهرداری تهران، دکتر آذری، مدیرعامل تعاونی اعتباری شهر؛ موسوی، معاون دبیرخانه کلان‌شهرها؛ مهندس آخوندی، مدیر عامل شرکت فجر شمس و مشاور معاون مالی و اداری و جباری، کارشناس مالی حضور داشتند و نمایندگان شهرداری‌های مشهد، اهواز و اصفهان غایب بودند. دکتر پورزرندی، معاون مالی و اداری شهرداری تهران در این نشست از چگونگی تشکیل موسسه مالی و اعتباری شهر در کلان‌شهرها سخن گفت و سه عامل مهم را در این مرحله ضروری دانست. وی گفت: در ابتدا باید سرمایه موسسین در کلان‌شهرها بر اساس توافقات به عمل آمده به بانک مورد نظر (تجارت) واریز گردد سپس ملک‌ها در هر کلان‌شهر شناسایی و اعلام گردند و در مرحله سوم برای پذیره نویسی خرید سهام موسسه مالی و اعتباری به سرعت اقدام صورت پذیرد.

گفتنی است پذیره نویسی خرید سهام موسسه مالی و اعتباری برای تهران و سایر کلان‌شهرها به زودی از طریق صدا و سیما و روزنامه‌های کثیرالانتشار اعلام خواهد شد.