هشدار «رابرت د‌نیرو» درباره مشکلات اقتصادی اعتصاب بازیگران آمریکایی

«رابرت د‌نیرو» در جلسه‌ای مطبوعاتی که در حاشیه جشنواره فیلم «کارلو وی واری» برگزار شد، به اهالی سینمای هالیوود نسبت به اعتصاب احتمالی بازیگران آمریکایی و مشکلات اقتصادی ناشی از آن هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، «رابرت دنیرو»، بازیگر و تهیه‌کننده هالیوودی در جلسه‌ای مطبوعاتی که روز گذشته در جشنواره فیلم «کارلو وی‌واری» برگزار شد، گفت: فکر نمی‌کنم که هم‌اکنون زمان خوبی برای یک اعتصاب باشد، به نظر من اعتصاب به هیچ وجه راه حل خوبی نیست.

وی افزود: با توجه به وضعیت کنونی اقتصاد آمریکا، این اعتصاب تمامی اتحادیه‌‌ها و جوامع تجاری و بازرگانی را تحت‌تاثیر قرار خواهد داد، به نظر نمی‌رسد که اعتصاب کردن در این برهه از زمان عقیده خوبی باشد.

این بازیگر برنده اسکار گفت: تمامی این مسائل با گذشت چند سال حل خواهد شد و در این میان ما به کمی گذر زمان نیاز داریم.

«دنیرو» در ادامه ضمن اعلام حمایت خود نسبت به «باراک اوباما»، گفت: من از ته دل ایمان دارم که او رییس جمهور خواهد شد، «اوباما» برای این کشور و همچنین روابط ما با دیگر کشورها یک امید واقعی است، زیرا ما هفت هشت سال بد را پشت سرگذاشته‌ایم و این خیلی مهم است که عده زیادی دوست دارند که او رییس‌جمهور شود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، «دنیرو» که در ماه آگوست تولد ۶۵ سالگی‌اش را جشن می‌گیرد، امسال به عنوان میهمان افتخاری به جشنواره کارلووی‌واری دعوت شد و در مراسم گشایش این جشنواره،‌ جایزه گوی کریستالی گرفت.

بنا براین گزارش، در جشنواره امسال که قرار است تا ۱۲ جولای به کار خود ادامه دهد، ۲۲۰ فیلم از کشورهای مختلف جهان به نمایش درخواهد آمد.