اتحادیه عرب با هشدار نسبت به حمله نظامی علیه ایران اعلام کرد: هرگونه حمله نظامی به ایران پیامدهای فاجعه‌باری برای منطقه به بار می‌آورد.این در حالی است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر ادعاهای خود علیه کشورمان را تکرار کرد. به گزارش خبرگزاری فارس، احمد بن حلی، معاون امور سیاسی عمروموسی دبیرکل اتحادیه عرب در گفت‌وگو با روزنامه مصری الیوم ،گفت: موضع اتحادیه عرب کاملا روشن و مشخص است و آن مخالفت کامل با هر گونه تجاوزگری احتمالی اسرائیل علیه ایران است.

وی افزود: اتحادیه عرب با هر گونه اقدامی که به پیچیدگی و مشکلات اوضاع در منطقه بینجامد، مخالف است. بن حلی تاکید کرد: اتحادیه عرب تحرکات و اقدام‌هایی را برای جلوگیری از حمله نظامی علیه ایران آغاز کرده است و سفر اخیر عمروموسی دبیرکل اتحادیه عرب به وین در این زمینه بوده است.

روزنامه نیویورک تایمز روز جمعه با انتشار خبری مبنی بر این که اسرائیل در چند روز گذشته با ۱۰۰ جنگنده اف‌۱۶ و اف‌۱۵ رزمایش جدیدی را برگزار کرده و هدف آن حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران است، جنگ رسانه‌ای گسترده‌ای را آغاز کرد، ولی بسیاری از کارشناسان اعلام کردند که اسرائیل در پی ایجاد یک بازی رسانه‌ای و روانی ا‌ست تا بدین صورت بر طرف‌های بین‌المللی و درگیر موضوع هسته‌ای ایران، فشار مضاعفی وارد کند. در همین رابطه روزنامه هاآرتص رژیم صهیونیستی نیز با تحلیلی به تبیین بی‌فایده بودن این گونه مانورهای تبلیغاتی و ناتوانی اسرائیل برای حمله به ایران پرداخته است.

نتایج نظرسنجی پایگاه خبری الجزیره قطر نشان داد که رژیم صهیونیستی توانایی حمله به ایران را ندارد.