رشد فروش فیلم‌های ایرانی در حال اکران در آخر هفته گذشته از مهمترین نکات فروش فیلم‌های اکران تهران در هفته پایانی خردادماه ۸۷ است.

«انعکاس» در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر نیز به نمایش درآمد. اکران فیلم از پنج‌شنبه ۲۳ خرداد در گروه سینمایی استقلال آغاز شده و پس از ۹ روز نمایش در ۱۷ سینما ۰۰۰/۱۰۰/۵۲ تومان فروش داشته است. فروش روزانه فیلم جمعه ۳۱ خرداد ۰۰۰/۰۰۰/۱۱ تومان بوده که نسبت به هفته گذشته حدود ۰۰۰/۵۰۰/۶ تومان افت فروش روزانه داشته است.

«تیغ‌زن» شانزدهمین فیلم علیرضا داودنژاد است که نویسندگی آن را هم بر عهده داشته است. «تیغ زن» از چهارشنبه ۲۲ خرداد در گروه سینمایی قدس اکران شده و پس از ۱۰ روز نمایش در ۱۸ سینما ۰۰۰/۱۰۰/۱۰۲ تومان فروش داشته است. فروش روزانه فیلم جمعه ۳۱ خرداد ۰۰۰/۲۰۰/۱۶ تومان بوده که نسبت به هفته گذشته حدود ۰۰۰/۸۰۰/۸ تومان رشد فروش روزانه داشته است.

«زن‌ها فرشته‌اند» از چهارشنبه اول خرداد در گروه سینمایی آفریقا اکران شده و پس از ۲۸ روز نمایش در ۲۳ سینما ۰۰۰/۰۰۰/۳۸۱ تومان فروش کرده است. فروش روزانه فیلم جمعه ۳۱ خرداد ۰۰۰/۲۰۰/۲۰ تومان بوده که نسبت به هفته گذشته ۰۰۰/۱۰۰/۹ تومان رشد فروش روزانه داشته است.

فیلم «همخانه» از چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت در گروه سینمایی آزادی اکران شده و پس از ۳۴ روز نمایش در هفت سینما ۰۰۰/۷۰۰/۴۸ تومان فروش داشته است. فروش روزانه فیلم جمعه ۳۱ خرداد ۰۰۰/۸۰۰ تومان بوده که نسبت به هفته گذشته حدود ۰۰۰/۵۰۰ تومان رشد فروش روزانه داشته است.

«قرنطینه» در بخش مهمان بیست و ششمین جشنواره فجر به نمایش درآمد. این فیلم از چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت در گروه سینمایی عصر جدید اکران شده و پس از ۳۴ روز نمایش در هشت سینما ۰۰۰/۱۰۰/۱۶۵ تومان فروش داشته است. فروش روزانه فیلم جمعه ۳۱ خرداد ۰۰۰/۶۰۰/۵ تومان بوده که نسبت به هفته گذشته حدود ۰۰۰/۰۰۰/۳ تومان رشد فروش روزانه داشته است.

تریلر ترسناک «۱۴۰۸» که ژوئن ۲۰۰۷ به نمایش درآمد با نقدهای مثبت مواجه شد و برخلاف پیش‌بینی‌ها در گیشه موفق بود. این فیلم ۲۵ میلیون دلاری در آمریکا ۷۲ و در سطح بین‌المللی ۵۵میلیون دلار فروخت. ساموئل ال. جکسن و مری مکورمک دیگر بازیگران این فیلم ۱۰۶ دقیقه‌ای هستند که پس از ۹۰ روز نمایش در یک سینما ۰۰۰/۹۰۰/۲۱ تومان فروخته است.