آمار تماشاگران نمایش‌های روی صحنه در تالارهای مجموعه تئاترشهر در روزهای گذشته اعلام شد.

نمایش «کانال کمیل» به کارگردانی کوروش زارعی که اجرای خود را از ۳۱ اردیبهشت در تالار ۵۷۹ نفری اصلی آغاز کرده است تاکنون (۲۳ خردادماه) با مجموع ۲۷ اجرا ده‌هزار و ۱۲۳ تماشاگر داشته است.

نمایش «ماچیسمو» به کارگردانی محمد یعقوبی نیز که اجرای خود را از ۱۹ خرداد در تالار ۱۲۲ نفری چهارسو آغاز کرده، با ۱۲ اجرا ۱۲۸۷ تماشاگر همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

تالار ۱۱۵ نفری قشقایی هم که از ۳ خردادماه میزبان علاقه‌مندان تئاتر با نمایش «رویای نیمه‌شب پاییز» به کارگردانی کیومرث مرادی بوده است، با ۲۲ اجرای پذیرای دوهزار و ۸۶۳ تماشاگر بوده است.

نمایش «پای پیاده» به کارگردانی داود دانشور نیز که اجرای خود را از ۲۰ خرداد در تالار ۱۰۳ نفری سایه آغاز کرده است، تاکنون با ۱۱ اجرا ۳۹۸ تماشاگر داشته است. کارگاه نمایش ۶۶ نفری هم که از تاریخ ۳۱ خردادماه میزبان نمایش «ماکوندو» به کارگردانی آزاده انصاری بوده تا امروز با ۲۷ اجرا میزبان ۱۲۲۴ تماشاگر بوده است.

چهار نمایش این هفته درحالی به‌روی صحنه می‌روند که نمایش «کانال کمیل» به کارگردانی کوروش زارعی روز جمعه سی‌ویکم خردادماه به اجرای خود در تالار اصلی پایان داد.

در این هفته و از تاریخ پنجم تیرماه نمایش «بیژن و منیژه» نوشته‌ و کار محمود عزیزی ساعت ۱۹:۳۰ در تالار اصلی به روی صحنه خواهد رفت.

در این اثر نمایش ۱۲۰ دقیقه‌ای نعمت اسداللهی، محمد ساربان، هومن برق‌نورد، محمد فرهنگ، منوچهر علیپور، اصغر حساس، پرستو گلستانی، نرگس امینی، علی فلاحت‌پیشه و عزیز نقدی به ‌عنوان بازیگر حضور دارند.

در تالار چهارسو نیز نمایش ۹۰دقیقه‌ای «ماچیسمو» نوشته و کار محمد یعقوبی و بازی مهدی پاکدل، امیررضا دلاوری، علی سرابی، مسعود میرطاهری، اشکان جنایی، پونه عبدالکریم‌زاده و آیدا کیخانی ساعت ۲۰:۱۵ به روی صحنه می‌رود.

بعد از پایان اجراهای این نمایش نوشته «اسلاومیر مروژک» است که این روزها ساعت ۱۹:۴۵ به کارگردانی داوود دانشور در تالار سایه به روی صحنه است. در این نمایش ۸۰دقیقه‌ای که از ۱۴ تیرماه جای خود را به نمایش «هتل پلازا» نوشته نیل سایمون و کارگردانی کوروش نریمانی خواهد داد، قدرت‌ا... صالحی، نسیم ادبی، سهند جاهدی، بیژن افشار، محمد هندیانی، مینو زاهدی، حوریه میرمحمدی، رضا امامی، خلیل مولودی، افشین زارعی و شیرین ایزدی به عنوان بازیگر حضور دارند.

تالار قشقایی هم تا هفتم تیرماه میزبان نمایش «رویای نیمه‌شب پاییز» نوشته نغمه ثمینی و کارگردانی کیومرث مرادی است.