پرداخت بهای بلیت کنسرت شجریان از نیمه شب

به منظور حل اشکالات پیش آمده، متقاضیان تهیه بلیت می‌توانند پرداخت اینترنتی بلیت کنسرت محمدرضا شجریان را از نیمه شب تا سحر انجام دهند.

به گزارش مهر، در حالی که هزاران نفر از متقاضیان شرکت در کنسرت استاد شجریان موفق به ثبت نام و پرداخت بهای بلیت از طریق اینترنت نشده‌اند، موسسه فرهنگی دل آواز اعلام کرد که متقاضیان خرید بلیت می‌توانند تا ۷۲ ساعت پس از نام نویسی از طریق شماره هایی که در اختیار آنها قرارمی‌گیرد به شکل نوبتی و با ذکر ساعت ورود به سایت، بهای بلیت خود را از ساعت ۱۲ شب تا ۷ صبح بدون هیچ نوع محدودیتی پرداخت کنند.

درصورتی که متقاضیان به هر دلیل تا ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۱۴ خرداد موفق به پرداخت بهای بلیت خود نشوند، رزرو بلیت آنها باطل خواهد شد.

لازم به ذکر است کنسرت گروه موسیقی شهناز به خوانندگی محمدرضا شجریان قرار بود در روزهای ۲۹ و ۳۰ خرداد ماه، ۱‌، ۲ تیرماه در تالار وزارت کشور برگزار شود چهار روز دیگر نیز تمدید شده و طبق اعلام سایت دل آواز این کنسرت درروزهای ۶، ۷‌، ۸ و ۹ تیرماه نیز اجرا می‌شود.

سینا جهان آبادی نوازنده کمانچه‌،شاهو عندلیبی نی، حامد افشاری قیچک باس، مهرداد ناصحی قیچک آلتو، کاوه معتمدیان کمانچه‌، رادمان توکلی تار‌،رامین صفایی سنتور‌، حمید قنبری تنبک،حسین رضایی نیا دف، محمدرضا ابراهیمی‌عود، مژگان شجریان سه تار و عمیدی بم تار و رباب از اعضای گروه موسیقی شهناز هستند.