حسین فدایی، عضو هیات‌مدیره موقت مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان گفت: فقط حداد عادل و لاریجانی در فراکسیون اصولگرایان کاندیدای ریاست مجلس هستند. وی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با بیان این مطلب که مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان امروز تشکیل می‌شود، گفت: در ابتدای این جلسه گزارش کار هیات‌مدیره موقت و کار گروه‌ها قرائت می‌شود و سپس نحوه انتخاب هیات‌رییسه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فدایی با تاکید بر اینکه در صورت تصویب ساز و کار انتخاب هیات‌رییسه از سوی مجمع عمومی وارد مصادیق خواهیم شد، گفت: در صورتی که در روز یکشنبه کار انتخاب هیات‌رییسه به اتمام نرسد، روز دوشنبه در این رابطه تصمیم‌گیری خواهد شد.

منتخب مردم تهران در مجلس هشتم تصریح کرد: تاکنون ۱۲ نفر از اعضای فراکسیون اصولگرایان نیز برای نایب رییسی مجلس کاندیدا شده‌اند که در مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان در این مورد هم تصمیم‌گیری نهایی خواهد شد.

وی افزود: محمدحسن ابوترابی فرد، حمیدرضا حاجی بابایی، اسدالله بادامچیان، حسن غفوری فرد، سید شهاب الدین صدر، عوض حیدر پور، روح الله حسینیان، حسین ابراهیمی، محمدرضا باهنر، امیدوار رضایی و دو نفر دیگر، برای نایب رییسی مجلس هشتم کاندیدا شده‌اند.

فدایی با اشاره به اینکه برای کارپردازان و منشی‌های هیات‌رییسه افراد زیادی کاندیدا شده‌اند، گفت: برای ریاست مجلس نیز فعلا غلامعلی حدادعادل و علی لاریجانی کاندیدا شده‌اند که پس از طرح دیدگاه‌ها در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.