جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نباید همه مسوولیت‌های طرح سالم‌سازی دریا متوجه نیروی انتظامی باشد،گفت: سایر دستگاه‌های ذی‌ربط نیز در امر طرح سالم‌سازی دریا، به نحو احسن باید مسوولیت خود را انجام دهند.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان با اشاره به اجرای طرح سالم‌سازی دریا از اول تیرماه در استان‌های شمالی گفت: مردم خوب و انقلابی استان‌های شمالی انتظار دارند، کسانی که به این استان‌ها سفر می‌کنند، اخلاق و هنجارهای اجتماعی را رعایت کنند. وی با اشاره به اینکه در راستای پیشگیری و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی چند سالی است که طرح سالم‌سازی دریا در استان‌های شمالی کشور به ویژه استان‌های «گیلان و مازندران» اجرا می‌شود، افزود: با اجرای این طرح مردم می‌توانند از این مواهب الهی استفاده کنند و مطمئن باشند که رفتارهای بد و زشت به حداقل رسیده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از افزایش تعداد نیروها درطرح‌های سالم‌سازی سواحل دریا خبر داد و اظهار کرد: برای تقویت نیروهای عمل کننده در طرح از نیروهای سایر استان‌ها و مراکز نیز استفاده خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه سواحل دریای شمال جایی برای رفتارهای بداخلاقی و زشتی‌ها نیست، افزود: ازهمیاران پلیس به اندازه نیاز در این طرح‌ها استفاده خواهیم کرد.

همه مسوولیت‌های طرح نباید متوجه ناجا باشد

رادان با بیان اینکه همه مسوولیت‌های طرح سالم‌سازی دریا نباید متوجه نیروی انتظامی باشد، گفت: باید سایر دستگاه‌های ذی‌ربط نیز در امر طرح سالم‌سازی دریا، به نحو احسن مسوولیت خود را انجام دهند و نیروی انتظامی نیز در این راستا، همکاری لازم را با این دستگاه‌ها خواهد داشت.

رادان در ادامه از اجرای طرح ارتقای امنیت اخلاقی در ۱۰ استان کشور پس از تهران خبر داد و با بیان اینکه بعد از استان تهران ۱۰ استان دیگر کشورهم باید طرح امنیت اخلاقی را اجرا کنند، گفت: طرح امنیت اخلاقی چند روز قبل در تهران و استان البرز اجرا ‌شد و ظرف چند روز آینده در ۱۰ استان کشور از جمله استان «مازندران و گیلان» نیز اجرا خواهد شد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از اجرای طرح سالم‌سازی دریا خبرداد و گفت : این طرح در سه استان شمالی و سواحل جنوب کشور به منظور بهبود وضعیت اخلاقی سواحل به اجرا درخواهد آمد.