رییس‌جمهور در ادامه سفر خود به استان خراسان رضوی در پاسخ به درخواست مردم نوده برای شهرستان شدن این منطقه، گفت: شما باید کسری جمعیت خود را جبران کنید. ماشاءالله قدیمی‌ها خیلی بهتر از شما در این باره کار می‌کردند. به گزارش فارس، در سفر محمود احمدی نژاد به شهرستان خوشاب، زمانی که مردم منطقه نوده از رییس‌جمهور تقاضا کردند که تبدیل به شهر شوند، احمدی‌نژاد جمعیت آنان را سوال کرد که مردم نوده به وی گفتند جمعیت آنها ۴ هزار و ۸۰۰ هزار نفر است. رییس‌جمهور نیز در پاسخ به این سوال گفت: شما باید کسری جمعیت خود را جبران کنید. ماشاءالله قدیمی‌ها خیلی بهتر از شما در این باره کار می‌کردند و اگر آنها بودند جمعیت را به سرعت افزایش می‌دادند تا به شهر تبدیل شوند.

رییس‌جمهور در جمع مردم شهرستان خوشاب که خواستار دو سالن ورزشی ویژه زنان و مردان بودند، گفت: انشاءالله ما یک سالن ورزشی تاسیس می‌کنیم و مردان این شهر آنقدر مهربان خواهند بود که سهم خود را برای ورزش به زنان و دختران ‌دهند تا آنان بتوانند ورزش کنند.

احمدی‌نژاد در پاسخ به مردم شهرستان جوین نیز که از وی تقاضای ورزشگاه می‌کردند، گفت: باید برای شما سالن ورزشی ساخت چرا که شما تماشاگر نیستید، ماشاءالله تمام مردم استان خراسان ورزشکار هستند.

‌رییس‌جمهور در پاسخ به درخواست مردم یکی از شهرستان‌ها برای دو بانده کردن راه ارتباطی خود هم گفت: یک باند به تنهایی پدر یک مملکت را در می‌آورد، حالا شما از ما یک دو بانده‌اش را می‌خواهید. ببینید که چه‌ها می‌کند!