نایب ‌رییس اول مجلس در واکنش به گزارش روزنامه ایران (ارگان مطبوعاتی دولت) مبنی بر تخصیص ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای هر نماینده در بودجه سال ۹۱، اعلام کرد: مجلس حتما برای دفاع از حقوق نمایندگان، از روزنامه ایران به دلیل سیاه‌نمایی علیه مجلس شکایت می‌کند. محمدرضا باهنر روز پنج‌شنبه در صحن علنی مجلس در پاسخ به تذکری خطاب به متولیان این روزنامه اظهار کرد: اگر می‌خواهید علیه مجلس سیاه‌نمایی کنید، لااقل مقداری اعداد را درست‌تر محاسبه کنید؛ چرا‌که رقم محاسبه شما اشتباه و کمتر از مقدار دقیق است!

سهم هر وزیر؛ هشت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان؟

باهنر همچنین در گفت‌و‌گو با خبرگزاری مهر با بیان اینکه امروز (شنبه) شکایت مجلس از روزنامه ایران را تقدیم دادگاه می‌کنیم، اعلام کرد: بخش حقوقی مجلس در این زمینه اقدام لازم را انجام‌ می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه مشخص نیست روزنامه ایران چه اهدافی را دنبال‌ می‌کند، گفت: اگر قرار باشد برخی این گونه ضرب و تقسیم انجام دهند باید گفت به هر وزیر نیز هشت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان‌ می‌رسد در حالی که وزرا این مبالغ را برای خودشان نمی‌خواهند و صرف خدمت به مردم‌ می‌کنند.

بر اساس این گزارش، روزنامه ایران در یکی از تیترهای صفحه نخست روز پنج‌شنبه مورخ ۲۱/۰۲/۹۱ خود نوشته بود: «کمیسیون تلفیق مجلس در بودجه سال ۹۱ تصویب کرد: ۷۰۰ میلیون تومان برای هر نماینده؛ ۵۵ هزار تومان یارانه مردم.»