رییس کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی با اعتراض به عدم حضور وزیر اقتصاد و مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها در کمیسیون برای بررسی تخلفات دولت در اجرای قانون هدفمندی، از تدوین گزارش ۱۳ مورد از تخلفات دولت در اجرای قانون هدفمندی برای ارسال به قوه قضائیه خبر داد. غلامرضا مصباحی مقدم در گفت‌وگو با «مهر» در خصوص مذاکراتش با معاون پارلمانی دولت در صحن علنی مجلس گفت: کمیسیون ویژه انتظار داشت نمایندگان دولت به هنگام رسیدگی به تخلفات اجرایی قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در جلسات کمیسیون حضور یابند و دیدگاه‌های خود را بیان کنند تا شاید گزارش کمیسیون تعدیل شود.

نماینده تهران افزود: وزیر اقتصاد در پاسخ دعوت کمیسیون اعلام کرد، مسوول اجرای این قانون نیست و در کمیسیون حضور نمی‌یابد. از مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها هم دعوت شد که ایشان در جلسات شرکت نکردند. بنابراین هیچ یک از نمایندگان دولت در جلسات بررسی تخلفات اجرایی قانون هدفمندکردن شرکت نکردند.

وی با بیان اینکه کمیته سه نفره‌ای از کمیسیون ویژه تخلفات دولت در اجرای قانون هدفمند‌کردن یارانه‌ها را بررسی کرد، گفت: کمیته سه نفره ۱۳ مورد از تخلفات دولت در اجرای قانون هدفمندی را برای قرائت در صحن علنی مجلس آماده کرده است که با تصویب نهایی در کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی به صحن علنی مجلس ارائه می‌شود تا به قوه قضائیه ارسال شود.