الیاس نادران، نماینده تهران در مجلس گفت:‌ امضاهای استیضاح وزیر کار آماده است و اگر سعید مرتضوی به ریاست سازمان تامین اجتماعی منصوب شود، استیضاح را تقدیم هیات رییسه می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، الیاس نادران روز چهارشنبه طی تذکری در صحن علنی مجلس اظهار کرد: ‌مدت‌ها است که بحث انتصاب آقای سعید مرتضوی به ریاست سازمان تامین اجتماعی از طرف وزیر کار،‌ تعاون و امور اجتماعی مطرح است. وی افزود: با توجه به اینکه خبرها به ما رسیده که بعدازظهر چهارشنبه قرار است مرتضوی منصوب شود و مجلس تا ۱۵ فروردین جلسه ندارد، ما چهارشنبه صبح امضاهای استیضاح وزیر را گرفتیم.

نادران خطاب به نایب رییس مجلس ادامه داد:‌ ما خدمت شما هم گفتیم و شما گفتید که فعلا استیضاح را تقدیم نکنید و تا ۱۵ فروردین صبر کنید؛ ما به احترام هیات‌رییسه صبر می‌کنیم ولی استدعا داریم که اگر مرتضوی در ایام تعطیلات منصوب شد اجازه دهید که ۱۵ فروردین این استیضاح را تقدیم کنیم و در مدت قانونی هم استیضاح انجام شود.

محمدرضا باهنر نیز در پاسخ به تذکر نادران گفت: شما می‌خواستید اطلاع‌رسانی کنید؛‌ من متوجه اخطار نشدم، اگر شما امروز هم طرح را تقدیم کرده بودید طبق قانون امروز یا جلسه بعد اعلام وصول شود. وی افزود: در حال حاضر نه کسی آمده نه کسی رفته؛‌ نه شما تقدیم کردید و نه ما اعلام کرده‌ایم و اگر شما می‌خواستید اطلاع‌رسانی کنید خیلی ممنونیم.