جانشین فرمانده یگان ویژه پاسداران ناجا گفت: همه ظرفیت‌های نیروی انتظامی از جمله یگان ویژه برای برقراری امنیت کامل و برگزاری مطلوب انتخابات نهمین دوره مجلس در اسفندماه بسیج شده است. به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اسدالله ‌هادی‌ن‍ژاد» اظهار کرد:‌ نیروهای یگان ویژه پاسداران نیروی انتظامی با همکاری و تعامل با یگان‌های امداد، نیروهای تکاور و سایر بخش‌های انتظامی از هیچ تلاشی برای برقراری امنیت مطلوب انتخابات کوتاهی نمی‌کنند و با آمادگی کامل و حضور گسترده و تاثیر‌گذار در صحنه، امنیت کامل را تامین می‌کنند.

وی ادامه داد: یگان ویژه نیروی انتظامی مانند انتخابات ۸۸ از توان و پتانسیل نیروهای مردمی بسیج برای تامین امنیت و برخورد با فتنه گران و مخلان احتمالی نظم و امنیت عمومی استفاده می‌کند. او ابراز امیدواری کرد که‌ با توجه به اقدام‌ها و تعامل‌های اندیشیده شده انتخابات آتی با امنیت ۱۰۰درصد در مناطق مختلف کشور برگزار شود.

وی گفت:‌ به‌رغم اینکه یگان ویژه نیروی انتظامی برای ماموریت‌های خاص سازماندهی شده، ولی در عین حال این یگان آمادگی کامل برای انجام ماموریت‌های لازم خارج از چارچوب تعریف شده را دارد.

سردار‌هادی نژاد افزود: یگان ویژه در مواجهه با نارضایتی‌های عمومی و تجمع تا حد امکان به جای برخورد با افراد به دنبال پراکنده کردن آنان از صحنه است. وی اظهار کرد:‌ این در حالی است که نیروهای پلیس آمریکا در نارضایتی‌های جنبش وال‌استریت برخورد بسیار بدی با معترضان می‌کنند.