رییس سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران از دستور جدید رییس‌جمهور برای بازگشت به کار خود در سمت رییس این سازمان خبرداد و گفت: آمدن فرد جدیدی به عنوان رییس سازمان ملی استاندارد منتفی شد.

نظام‌الدین برزگری در گفت‌وگو با «مهر» گفت: دوشنبه شب گذشته رییس‌جمهور به بنده اعلام کرد که از روز سه‌شنبه مجددا به عنوان رییس سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، به کار خود در این سازمان ادامه دهم. رییس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه قرار بود جلسه تودیع بنده و معارفه رییس جدید سازمان دیروز برگزار شود، افزود: چندان در جریان عدم برگزاری جلسه تودیع و معارفه نیستم، اما تماس رییس‌جمهور حاکی از این بود که باید مجددا در سمت قبلی مشغول به کار باشم. وی تصریح کرد: در حال حاضر، همچنان رییس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران هستم و حکم بنده لغو نشده است.

پیش از این شورای‌عالی استاندارد که پنجم دی‌ماه به ریاست محمود احمدی‌نژاد تشکیل جلسه داده بود، مهدی خورشیدی آزاد دبیر شورای مشاورین رییس‌جمهور را با حفظ سمت به عنوان رییس سازمان ملی استاندارد ایران منصوب کرده بود.

انتصاب داماد محمود احمدی‌نژاد به سمت ریاست سازمان ملی استاندارد در یک هفته اخیر با واکنش شدید برخی نمایندگان مجلس و رسانه‌ها مواجه شده بود.