رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اعلام خبر تمدید مهلت استفاده از بخشودگی دو برابری جرایم گفت: این مهلت تا پایان زمان اداری روز پنج‌شنبه ۲۴ آذرماه تمدید شده است. به گزارش ایسنا، سردار اسکندر مومنی با اشاره به تعطیلات پیش‌بینی نشده در هفته گذشته و ایام عزاداری امام حسین (ع) و همچنین ایجاد تسهیلات مرخصی از سوی دولت که موجب شد بسیاری از مردم به سفر بروند، افزود:‌ در دو سه روز گذشته حجم بسیار بالای مردم برای پرداخت جرایم علاوه بر ایجاد صف‌های طولانی، موجب شد سیستم‌های موجود با کندی روبه‌رو شوند و به عبارت دیگر منابع موجود پاسخگوی درخواست مردم نبودند. مومنی با اعلام اینکه مهلت پرداخت بخشودگی جرایم تا پایان روز اداری پنج‌شنبه ۲۴ آذرماه تمدید شد، گفت: این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

مومنی با بیان اینکه دفاتر پلیس + ۱۰ همچون روزهای گذشته تا ساعت ۲۲ به فعالیت خود ادامه خواهند داد، گفت: مردم علاوه بر مراجعه به مراکز پلیس + ۱۰ می‌توانند با ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۵۱۵۱ نسبت به اخذ صورت وضعیت، ‌کدرهگیری و شناسه پرداخت اقدام کنند.

مومنی در توضیح افزود: افراد می‌توانند شماره ۱۷ رقمی که در کارت شناسایی خودرو آمده است را به شماره ۳۰۰۰۵۱۵۱ ارسال و صورت وضعیت را دریافت کنند. وی افزود: در صورتی که افراد در انتهای شماره ۱۷ رقمی علامت ستاره را درج کنند، شماره شناسه و کد رهگیری برای پرداخت اینترنتی و الکترونیکی برای آنان ارسال خواهد شد.