وزیر خارجه رژیم صهیونیستی دخالت موساد در انفجار ملارد را رد کرد

آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه رژیم اسرائیل با رد دخالت موساد در انفجار انبار مهمات سپاه، به گزارش اخیر آژانس درباره برنامه هسته‌ای ایران اشاره کرد و به زعم خود خواستار خفه کردن برنامه هسته‌ای ایران شد. به گزارش خبرگزاری مهر، لیبرمن در گفت‌وگو با هفته نامه آلمانی زبان «ولت ووچه» مدعی شد: من گزارش جدید آژانس را قابل اعتماد می‌دانم. امروز هرکسی می‌داند که ایرانی‌ها برنامه هسته‌ای نظامی خود را دنبال می‌کنند. ما روی تصمیمات آمریکا و اتحادیه اروپا حساب می‌کنیم که تحریم‌هایی را خارج از شورای امنیت علیه ایران اعمال می‌کنند.

وی ادعا کرد: امروز تحریم‌های درست و شدید ضرورت دارند و تحریم‌ها بدون شرکت روسیه و چین در آنها نیز می‌توانند تاثیرگذار باشند.

وزیر خارجه رژیم اسرائیل همچنین با اشاره به احتمال دور زدن تحریم‌ها در کشورهای عرب حاشیه خلیج [فارس] در سخنانی انحرافی مدعی شد: سال‌هاست در این کشورها پولشویی انجام می‌شود و ایرانی‌ها از این امر به عنوان مرکز مالی استفاده می‌کنند. ولی کشورهای عربی به خاطر حفظ منافع خود هم که شده باید در تحریم‌ها شرکت کنند، زیرا که هدف ایران، اسرائیل نیست. تهران از ما به عنوان شعار استفاده می‌کند تا خود را نزد جهان اسلام محبوب سازد. ایرانی‌ها با این سلاح می‌خواهند بر کشورهای عرب تسلط پیدا کرده و عراق و عربستان سعودی را کنترل کنند. آنها به طور سیستماتیک نفوذ خود را افزایش می‌دهند و می‌خواهند به قدرت برتر جهانی تبدیل شود.

وی با رد شایعه دخالت موساد در انفجار یکی از پادگان‌های سپاه در شهرستان ملارد گفت: هر حادثه‌ای در دنیا روی دهد خیلی سریع در آشپزخانه شایعات به موساد اسرائیل نسبت داده می‌شود. ما سالها است که با این شایعات و اتهامات زندگی می‌کنیم.