عارضه قلبی جوانفکر به دلیل استرس بالا

ایرنا گزارش داد:‌ مشاور مطبوعاتی رییس‌جمهور و مدیر عامل ایرنا صبح روز پنج‌شنبه گذشته ساعت ۱۰:۳۰ در خبرگزاری جمهوری اسلامی دچار ناراحتی قلبی شد که پس از حضور تیم اورژانس و مداوای اولیه به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سجاد منتقل شد. رییس بیمارستان سجاد گفت: علی اکبر جوانفکر به علت ناراحتی قلبی «آنژین صدری ناپایدار» در بیمارستان سجاد بستری شده است. ابوالفضل‌هاشمی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: مدیر عامل ایرنا صبح پنج‌شنبه به دنبال استرس روحی دچار علائم بی‌حالی، عرق سرد و درد جلوی سینه و بازوی چپ شد که اینها از علائم گرفتگی عروق قلب به شمار می‌رود.

دکتر منصور آذریان متخصص بیهوشی و مراقبت‌های ویژه بیمارستان سجاد نیز با تاکید بر ادامه درمان وی گفت: آقای جوانفکر بر اثر فشار کاری و استرس بالا تحت مراقبت بوده و درمان‌های پزشکی روی وی همچنان ادامه دارد. به گفته پزشک معالج،

علی اکبر جوانفکر بایستی تا اطلاع ثانوی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سجاد بستری باشد و در صورت نیاز به آنژیوگرافی عروق کرونر به بیمارستان جماران منتقل شود.

با این حال و به گزارش ایرنا، مشاور مطبوعاتی رییس جمهور عصر روز جمعه به رغم مخالفت پزشکان با رضایت و درخواست خود از بیمارستان ترخیص شد تا بتواند امروز (شنبه) در جلسه بازپرسی دادسرا حضور یابد.

به گزارش ایرنا، جوانفکر با رضایت خود به منزل بازگشت تا امروز امکان حضور در جلسه بازپرسی دادسرا را پیدا کند و پس از آن، دوباره برای ادامه معالجات پزشکی به بیمارستان بازگردد. شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه همزمان سه احضاریه برای حضور مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری در دادسرا برای روز شنبه ( پنجم آذر ماه) ارسال کرده است.