باید مردم را برای مواجهه با هر نوع چالش و فتنه آماده کنیم

وزیر اطلاعات با بیان اینکه به هیچ وجه قبول ندارم که در کشور تنها یک گروه انحرافی وجود دارد، گفت: انتخابات مجلس نهم حساس‌ترین انتخابات از اول انقلاب تاکنون است و جریانات و ائتلاف‌های متعددی برای ورود به انتخابات تشکیل شده‌اند که اهداف مشترکی را برای مقابله با نظام و رهبری دنبال می‌کنند. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در گردهمایی بزرگ مبلغین محرم که در مدرسه فیضیه قم برگزار شد، تصریح کرد: طبق کار اطلاعاتی انجام شده و اطلاعات به دست آمده که در اختیار ما قرار دارد، ما در کشور بعد از فتنه ۸۸ با تعداد قابل توجهی از گروه‌های انحرافی مواجه هستیم که با رهبری و نظام غیر همسو هستند. وزیر اطلاعات افزود: این گروه‌ها در فکر و گفتار با اندیشه‌های امام راحل و رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی ظاهرا همسو هستند ولی در حوزه عمل در آنها متوقف شده یا مسیر دیگری را که خود صحیح می‌دانند، برای خود برگزیده و اجرا می‌کنند.

مصلحی به موضوع انتخابات پرداخت و گفت: این انتخابات حساس‌ترین انتخابات از اول انقلاب تاکنون است و جریانات و ائتلاف‌های متعددی برای ورود به انتخابات تشکیل شده‌اند و از جمله نکات بارز و قابل توجه این است که جریانات فتنه، انحرافیون و اصلاح‌طلبان آمریکایی که با رهبری و نظام غیر‌همسو هستند، با وجود اینکه خاستگاه‌های غیر‌مشترک دارند، ولی اهداف مشترکی را برای مقابله با نظام و رهبری دنبال می‌کنند. وی ادامه داد: طی اطلاعات موجود و طراحی صورت گرفته توسط گروه‌های فتنه و جریانات انحرافی آنها افراد را با تابلوهای دیگران به صحنه خواهند آورد و مجموعه‌های دلسوز نظام باید مراقب باشند که در دام این طرح آنها نیفتند.

مصلحی اظهار کرد: انقلاب ما انقلاب ولایی است و ولایت عجین با آزمون‌های بزرگ است و ما باید مردم را برای مواجهه با هر نوع چالش و فتنه آماده کنیم و مردود شدن تعداد زیادی از خواص در فتنه اخیر نیز از همین نوع آزمون‌های الهی بود.

وی تلاش آمریکا برای احیای مجدد فتنه را یکی از برنامه‌های جدی علیه ایران دانست و گفت: این فتنه طراحی مستقیم استکبار است و ادامه پروژه براندازی نرم سال ۸۸ و نیز تغییر جهت دادن بحران‌های منطقه به سمت جمهوری اسلامی همه از طرح‌های استکبار علیه ایران است که به صورت جدی در حال پیگیری هستند. وزیر اطلاعات با بیان اینکه بر اساس اطلاعات کاملا دقیق و تحقیقی، آمریکایی‌ها بهترین بستر برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران را انتخابات می‌دانند، عنوان کرد: اصلی‌ترین راهبرد آمریکا و رژیم صهیونیستی در این طراحی‌های ناکارآمد نشان دادن مدل جمهوری اسلامی برای تشکیل حکومت و بیان آن برای کشورهای در حال تحول است.

تمرکز دشمن برای زیر سوال بردن سلامت انتخابات

وی با اشاره به اینکه تلاش همه سرویس‌های خبری و رسانه‌ای استکبار در تحریم انتخابات و حضور حداقلی مردم است، عنوان کرد: تمرکز اصلی دشمن بر زیر سوال بردن سلامت انتخابات و القای شبهه تقلب در برگزاری آن است و با رصد رسانه‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی ملاحظه می‌شود که این طرح با قدرت در دست اجرا است.

وزیر اطلاعات مشغول‌سازی ایران درون مرزهای خودش را برنامه دیگر آمریکا علیه ایران دانست و گفت: آنها به هر طریق ممکن می‌خواهند سیاست ما را در داخل کشور مشغول کرده و موانع جدی سر راه حرکت جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنند و برای محقق شدن این مساله طی دو ماه گذشته هشت سناریو علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی کردند و با فضا‌سازی گسترده‌ای در حال دنبال کردن آنها هستند.