رییس سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: گزارش عملکرد ۹ ماهه هدفمندی یارانه‌ها شامل کلیه پرداخت‌ها و درآمد‌ها امروز دوشنبه تقدیم هیات رییسه مجلس می‌شود. بهروز مرادی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس اظهار کرد: گزارش عملکرد ۳ ماهه سال ۸۹ و ۶ ماهه اول سال ۹۰ را که شامل کلیه دریافت‌ها و پرداخت‌های حاصل از هدفمندی یارانه‌ها است، مطابق ماده ۱۵ قانون هدفمندی یارانه‌ها به مجلس ارائه می‌کنیم. وی افزود: در این گزارش به تفکیک عملکرد اجرای ماده ۷ قانون شامل کلیه پرداخت‌ها اعم از پرداخت یارانه نقدی به مردم و پرداخت‌های مربوط به بیمه تامین اجتماعی قید شده است. مرادی گزارش ماده ۸ اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها را بخش دیگر گزارش تهیه شده برای ارائه به مجلس ذکر کرد و گفت: در این بخش نیز عملکرد اجرای قانون در ارتباط با تولید، خدمات، منابعی که برای تقویت حمل و نقل عمومی در اختیار شهرداری‌ها قرار داده شده و منابعی که برای حمایت از صادرات غیرنفتی اختصاص یافته گزارش شده است.

خبرگزاری فارس از مرادی درباره ابهامات مطرح درباره ابهامات مربوط به میزان درآمد ناشی از اصلاح قیمت حامل‌های انرژی در فرآیند هدفمندی یارانه‌ها پرسید. وی پاسخ داد: آمار و ارقام کلیه درآمدها و پرداخت‌ها در گزارش قید شده است.

مرادی گفت: رونوشت گزارش عملکرد ۹ ماهه هدفمندی همچنین به دیوان محاسبات و رییس کمیسیون ویژه تحول اقتصادی مجلس ارائه می‌شود و آمادگی ارائه به سایر کمیسیون‌ها در صورت تقاضای آنان وجود دارد.