رییس‌جمهور: برخی با اهداف سیاسی میان مردم مرزبندی ایجاد می‌کنند

محمود احمدی‌نژاد در چهارمین سفر استانی خود به چهارمحال و بختیاری در جمع مردم کیار هشدار داد: عده‌ای می‌خواهند به خاطر منافع شخصی و برخی اهداف سیاسی میان مردم یا استان‌های مختلف کشور مرزبندی ایجاد کنند. به گزارش ایسنا رییس‌جمهور در اجتماع مردم شهرستان کیار، با بیان این‌که باید با اتحاد و همدلی و استفاده از تمامی امکانات کشور در جهت ساختن و عزت و سرافرازی روزافزون ایران استفاده شود، تصریح کرد: باید هوشیار بود؛ چراکه عده‌ای می‌خواهند به خاطر منافع شخصی و برخی اهداف سیاسی میان مردم یا استان‌های مختلف کشور مرزبندی ایجاد کنند، به رغم تمامی تلاش بدخواهان باید با عشق و عدالت با هم زندگی کرد و پشتیبان و یار هم باشیم. احمدی‌نژاد در جمع مردم اردل نیز بر ایجاد اشتغال در کشور تاکید کرد و گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و در کشور اشتغال ایجاد کنیم. باور من این است که اگر همه دست به دست هم بدهیم، طی امسال و سال آینده همه جوانان این کشور شغل شرافتمندانه خواهند داشت.

احمدی‌نژاد همچنین با انتقاد از دستمایه کردن پروژه‌ها و اختلافات بین شهرها و مناطق برای دستیابی به آرای انتخاباتی، گفت: رفتن به مجلس آن‌قدر ارزش ندارد که به خاطر آن کاری کنیم که مردم دو شهر با هم درگیر شوند. رییس جمهور با تاکید بر اقدامات کارشناسانه و مطالعات علمی در خصوص اجرای طرح‌های انتقال آب در استان‌های مختلف از مسوولان استانی خواست درزمینه مسائل آب از بیان دیدگاه‌های مناقشه برانگیز، پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، «محمود احمدی‌نژاد» در جمع مردم اردل گفت: آب، انفال ومتعلق به همه است و باید همه بتوانند با اولویت مصرف شرب به آب دسترسی داشته باشند. وی ادامه داد: برخی با اغراض سیاسی و کسب جایگاه برای خود با دامن زدن به مسائلی مانند اجرای طرح‌های انتقال بین حوضه‌ای آب، سعی در اختلال در روند اجرای طرح‌های کارشناسی شده دولت دارند؛ اما دولت بدون توجه به چنین مسائلی برنامه‌های خود را با رویکردی کارشناسانه به پیش می برد.

محمود احمدی‌نژاد در دیدار با خانواده‌ ایثارگران و جمعی از مدیران و منتخبین استان هم خاطرنشان کرد: دشمنان بارها همه توان خود را تجمیع کردند، با این نیت که طومار ملت فرهنگ‌ساز و تمدن‌آفرین ایران را در هم بپیچند، اما از آنجا که قادر به درک فرهنگ ایثارگری ملت ایران نبودند هر بار شکست خورده‌اند و طراحی‌ها و توطئه‌های آنان به خودشان بازگشته است.