با افزایش فشارها به دولت، خدمت به مردم سرعت بیشتری می‌یابد

رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه «هر چقدر فشارها علیه دولت افزایش یابد، سرعت خدمت خادمان مردم افزایش خواهد یافت» گفت: ملت ایران با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان به الگویی برای همه ملت‌ها تبدیل خواهد شد. به گزارش ایسنا، محمود احمدی‌نژاد در جلسه هیات دولت ضمن تبریک سالروز میلاد امام رضا(ع) به ملت بزرگ ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: هدف از فشار علیه دولت سست کردن اراده خادمان ملت برای اداره کشور و خدمت صادقانه به مردم است. رییس‌جمهور افزود: بدون شک خداوند به کسانی که بخواهند به جامعه بشری به ویژه ملت ایران خدمت کنند و در مسیر آرمان‌های الهی

گام بردارند، یاری خواهد رساند.

رییس جمهور همچنین دیروز (دوشنبه) در مراسم آغاز رسمی عملیات اجرایی سه طرح بزرگ ملی راهسازی و خط آهن در استان لرستان با تاکید بر ضرورت و اهمیت ساختن ایران گفت: هر اقدام و تصمیمی که در ساختن ایران کوچک ترین خللی ایجاد کند مورد قبول دوستداران انقلاب و ملت نیست. به گزارش ایرنا، احمدی نژاد افزود: ایران با برخی کوته فکری‌ها و خودخواهی‌ها ساخته نمی‌شود، بلکه برای ساختن ایران نیازمند فداکاری، همکاری، همدلی، دلسوزی و تلاش هستیم.

احمدی نژاد اظهارکرد: کسانی که در مسیر ساختن کشور قرار دارند باید در راستای تسهیل و از میان برداشتن موانع تلاش کنند.

سرمایه گذاری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در ۳ پروژه ملی لرستان

وی درباره سه پروژه بزرگ راه سازی و خط آهن نیز، تصریح کرد: امروز سه پروژه بزرگ در آغاز مسیر اجرا قرار گرفت که باعث پیشرفت‌ها و صرفه‌جویی‌های زیادی خواهد شد و به عنوان یکی از شریان‌های اصلی آبادانی استان لرستان قرار خواهد گرفت.

احمدی نژاد با بیان این که نزدیک به سه هزار میلیارد تومان بودجه صرف این سه پروژه می‌شود، اظهار امیدواری کرد که به همت مسوولان و تمام دست‌اندرکاران، این پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن در خدمت مردم قرار گیرد.