رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقیف بیش از ۴۰۰ دستگاه خودروی متخلف در طرح تشدید برخورد با خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوشی خبر داد و گفت: در عین حال بیش از ۵۰۰ دستگاه خودرو در طرح ضربتی برخورد با لایی‌کش‌ها و بیش از ۳۵۰ دستگاه کامیون نیز در طرح ضربتی برخورد با تخلفات خودروهای سنگین توقیف شده است. سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با «ایسنا»، با اشاره به اینکه برابر اعلام قبلی طرح تشدید برخورد با خودروهای فاقد پلاک از چند روز گذشته در تهران آغاز شده است، گفت: بر این اساس با ۴۳ دستگاه خودروی پلاک مخدوشی، ۲۲۵ دستگاه پلاک ناخوانا، شش دستگاه پلاک غیرمجاز و گذرموقت منقضی شده، ۱۲۸ دستگاه خودروی فاقد پلاک یا انتقال دهنده پلاک به پشت شیشه و دو دستگاه خودرویی که پلاک خود را دستکاری کرده بودند، برخورد شده است.

وی با اشاره به اینکه این خودروها بین ۱۳ تا ۲۰ هزار تومان اعمال قانون شدند، گفت: در عین حال پس از انتقال این خودروها به پارکینگ تعدادی از رانندگان متخلف براساس قانون به دادسرای راهور معرفی شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح برخورد با تخلفات شبانه در تهران گفت: در راستای اجرای این طرح از نهم مهرماه سال جاری تاکنون بیش از ۳۵۰ دستگاه کامیون متخلف توقیف و حدود ۲ هزار دستگاه کامیون متخلف که اکثرا در شب‌ها تخلف داشتند، اعمال قانون شدند.

رییس پلیس راهور تهران با اشاره به اجرای طرح ضربتی برخورد با لایی‌کش‌ها در تهران گفت: با اجرای طرح ضربتی برخورد با خودروهای لایی‌کش بیش از ۵۰۰ دستگاه خودرو به دلیل سرعت، سبقت، حرکات مارپیچ و حرکات نمایشی توقیف و حدود ۵ هزار دستگاه نیز در این طرح اعمال قانون شدند.