آیت‌الله مصباح: ان‌شاءالله جای نگرانی‌ نیست

دنیای اقتصاد- جبهه پایداری می‌گوید که قصد ترمیم کمیته ۸+۷ اصولگرایان را دارد و به همین منظور شروطی را برای این کمیته تعیین کرده است تا اصولگرایان واقعی در مرکز تصمیم‌گیری این جریان قرار داشته باشند نه ساکتین و مردودین فتنه. به همین جهت تاکنون کمیته ۸+۷ شروط آنها را نپذیرفته و با آنها برای حضور در جلسات این کمیته اتمام حجت کرده است که هنوز با پاسخی از سوی جبهه پایداری مواجه نشده‌اند و آنها همچنان بر موضع قبلی خود هستند.

پس از این اتمام حجت آیت‌الله مهدوی کنی بود که انتقادات آنها نسبت به کمیته ۸+۷ افزایش پیدا کرد و بعد از آن اعلام موجودیت این جبهه در استان فارس رسما شکاف موجود میان این تشکل و کمیته ۸+۷ را افزایش داد. به طوری که سید رضا تقوی عضو کمیته ۷نفره اصولگرایان گفت: ما پیش‌بینی می‌کنیم که جبهه پایداری در انتخابات لیست جداگانه‌ای می‌دهد و بر اساس اخباری که داریم جبهه پایداری از پول جریان انحرافی استفاده می‌کند و کاندیداهای مشترک با این جریان دارد. جبهه پایداری که با حمایت آیت‌الله مصباح یزدی و خوشوقت وارد عرصه سیاسی شده است همواره ارتباط خود با جریان انحرافی را رد می‌کند. در تازه‌ترین واکنش به انتقادات اخیر اصولگرایان سنتی از جبهه پایداری، آیت‌الله مصباح یزدی گفته است: هیچ اختلاف نگران‌کننده‌ای بین اصولگرایان پیش نخواهد آمد. در شرایطی که اختلاف نظر درونی در جبهه پایداری نمایان شده است و همچنین شکاف میان این جبهه و اصولگرایان افزایش یافته است، باید دید آیا سرانجام این جبهه با اصولگریان ائتلاف خواهد کرد یا خیر؟

آدم‌های خوب با یکدیگر اختلاف پیدا نمی‌کنند

آن گونه که خبرگزاری فارس گزارش داد، آیت‌الله مصباح یزدی گفته است: به حول و قوه الهی هیچ اختلاف نگران‌کننده‌ای بین اصولگرایان پیش نخواهد آمد.

آیت‌الله مصباح یزدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نگرانی‌هایی درباره اختلاف بین اصولگرایان وجود دارد، تاکید کرد: ان‌شاءالله هیچ اختلافی بین اصولگرایان پیش نخواهد آمد. جوانان در این باره نگران نباشند؛ چراکه آدم‌های خوب با یکدیگر اختلاف پیدا نمی‌کنند. هرچه خداوند بخواهد و مصلحت بداند همان خواهد شد. وی ادامه داد: جوانانی که در این باره احساس نگرانی می‌‌کنند، نگران نباشد، به تکلیف عمل کنند و به خداوند توکل کنند. ان‌شاءالله جای هیچ نگرانی‌ای نیست.